נתניה: איימו לדקור ושוחררו למעצר בית

0
285
מייצג עו"ד ג'קי סגרון

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד שני אחים (19 ו-24) תושבי נתניה, בגין איומים תקיפה והחזקת אגרופן או סכין.

מכתב האישום עולה, כי השניים הגיעו בשבוע שעבר לביתו של תושב העיר ודרשו ממנו כסף עבור תיקון האופנוע של אחד האחים. לטענתם לאופנוע נגרם נזק על ידו ועליו לשלם להם 2500 שקלים עבור תיקון הנזק.

האיש סירב לשלם להם, בתגובה דחף אותו האח הבוגר, שלף סכין, הצמיד אותה לצווארו של האיש ואמר לו: אני אדקור אותך", "אתה תשלם". האח הצעיר אמר לו "אני אשרוף לך את הבית".

לאחר התערבות בני משפחתו של האיש עזבו שני הנאשמים את המקום. על פי כתב האישום נמצאו בהמשך שני סכינים, מתחת לרכב, בסמוך לבניין בו התגורר האיש ממנו דרשו את הכסף.

שני הנאשמים קשרו את עצמם לאירוע, אולם הכחישו שאיימו ודחפו את האיש. אחד האחים הודה שהסכינים שנתפסו שייכות לו, לטענתו הוא זרק אותם לפני שהגיע לביתו של האיש. האח השני הכחיש שהסכינים שייכים לו, אולם לאחר מכן טען, שזרק את הסכין, כי פחד שיחשבו שהוא רוצח.

פרקליטם של האחים, עו"ד ג'קי סגרון, ביקש מבית המשפט לשחררם למעצר בית. נציגת התביעות, עו"ד אנה גורלניק,התנגדה לשחרורו של האח המבוגר יותר בטענה, כי חלקו באירוע הוא החלק העיקרי "הוא זה שהצטייד בסכין ולכן אני סבורה שיש להחמיר עמו יותר מאשר עם המשיב 2 ולא לשחררו בשלב התחלתי זה של המשפט".

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, אריאל ברגנר, נענה לבקשתו של עו"ד סגרון ושחרר את הנאשמים למעצר בית, בנפרד.

עו"ד סגרון מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "בית המשפט פעל באומץ כאשר קיים את ההלכה לפיה אין תיק עבירה, חמור ככל שיהיה, שלא ניתן להורות על שחרור לחלופת מעצר".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן