נתניה: גידלו סמים סמוך לבית קברות

0
91
צילום חטיבת דוברות המשטרה

בית המשפט יצטרך להחליט האם להרשיע שלושה צעירים, תושבי העיר נתניה, הנאשמים כי גידלו שתילי קנאביס וייצרו מהם סמים, או לחילופין תתקבל גרסתם שהסיבה להימצאותם בסמוך לבית העלמין במושב אודים, נבעה בשל רצונם לנקות את הקברים.

מכתב האישום עולה, כי בשבוע שעבר הגיעו שלושת הנאשמים, תושבי נתניה בני 26 ו-28, לקרקע מקורה בקני סוף בסמוך לבית הקברות במושב אודים. בעקבות מידע מודיעיני נעצרו השלושה לאחר שהגיעו למקום.

בלשי משטרת נתניה, כך עולה מכתב האישום, ארבו לצעירים ואף צילמו שניים מהם בשעה שסחבו מיכלי מים, ככל הנראה, לצורך השקיית השתילים. נאשם נוסף צולם כשהוא מתחבא בתוך קני הסוף. במקום נמצאו למעלה מעשרה קילוגרמים של שתילי קנביס.

עוד עולה מכתב האישום, כי בלשי המשטרה הפתיעו את השלושה ועצרו אותם. במהלך המעצר התפרע אחד הנאשמים. כשהובאו השלושה לתחנת משטרת נתניה תיאמו שניים מהנאשמים גרסאות – כך על-פי המשטרה – על פיהן הלכו להתבודד או לשטוף קברים. בנוסף תיאמו ביניהם שהם אינם מכירים אחד את השני.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים טענה התובעת, עו"ד אנה גורליק, כי "בחקירותיהם משקרים המשיבים במצח נחושה – מכחישים כל קשר בינם לבין עצמם ואף לא מזהים עצמם בתמונות באיכות טובה, בהן נראים בבירור וביחד. המשיבים 1 ו-2 מרהיבים עוז ומתאמים גרסאות לפיהן יגידו בחקירה, כי לא מכירים אחד את השני ובאו לבית הקברות לטובת מעשה צדקה (שטיפת קברים) או התבודדות – גרסאות תמוהות שלא יעלו על הדעת".

פרקליטיהם של הנאשמים, עורכי הדין ג'קי סגרון ושי לוי, הכחישו בשם הנאשמים את העבירות המיוחסות להם וביקשו מבית המשפט לשחרר את הנאשמים בתנאים מגבילים.

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, נחום שטרנליכט, קבע בהחלטתו, כי "המדובר במקרה דנן במי שחברו יחדיו, לכאורה, לצורך גידול סמים מסוכנים. המדובר בסמים בכמות של 10 ק"ג, הסמים הם מסוג קנביס. אין מדובר בכמות לצריכה עצמית. אילו היה מושלם הליך הגידול, סביר להניח שכמות הסם היתה מופצת לאחרים ופוגעת בהם". מעצרם של השלושה הוארך עד להחלטה אחרת. לכתבות נוספות סביב השעון בקרו בעמוד הבית של פורטל נתניה און ליין – נתניה און ליין

מייצג: עו"ד ג'קי סגרון
מייצג: עו"ד ג'קי סגרון

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן