נתניה – הוארך מעצר החשוד במעורבות ברצח פרנסואה אבוטבול

0
475
פרנסואה אבוטבול. צילום ארכיון: נתניה און ליין - ksn

ביום שלישי הותר לפרסום, כי תושב נתניה (29) נעצר בחשד, לכאורה, למעורבות ברצח פרנסואה אבוטבול, יחד עם אחרים, זאת למרות שהיה באותה תקופה בבית סוהר. בנוסף, על-פי החשד, נהג בכלי רכב ללא רישיון וביטוח וכשהגיעו שוטרים לעצור אותו סירב לפתוח את הדלת.

אבוטבול נורה למוות בחודש יולי 2011, בעת ששהה בתחנת דלק בחבצלת השרון. הרצח בוצע, ככל הנראה, על ידי רוכב אופנוע, אשר התקרב לרכב בו נסע אבוטבול ופתח לעברו בירי. אבוטבול נהרג במקום. המאבטח שלו שהיה בסמוך לו נפצע באורח קל.

המשטרה מייחסת לחשוד, שהשתחרר מבית הסוהר לפני כשבועיים, קשירת קשר לביצוע פשע, זאת למרות שבעת הרצח שהה בבית סוהר. פרקליטתו של החשוד, עו"ד עדי מאיר, טענה בדיון על הארכת מעצרו, כי אין לחשוד כל קשר למיוחס לו בעניין הרצח וכי עם שחרורו מבית הסוהר הוא קיבל אזהרה לגבי פגיעה בו.

עו"ד מאיר טענה בנוסף, כי "נוצר הרושם כאילו למעשה כל החקירה עצמה היא אמתלה לעצור את החשוד ולנסות לדובב אותו ביחס לקשרים שלו ושל אחרים על מנת להפעיל עליו לחץ". עוד טענה עו"ד מאיר, כי "לא ברור למה היחידה נזכרת ארבע שנים אחרי האירוע לעצור בן אדם, שלא הוטחה בפניו ולו רבע ראיה, לא רק לא הוטח, גם כלל החקירה עצמה התמקדה בשאלות לא רלוונטיות ואני סבורה שהחשוד לא יכול לשבש את אותה חקירה בפרט שהוא לא יודע מה מיוחס לו ואין מיוחס לו, שברור שהחשוד היה בין כותלי בית הסוהר באותה תקופה".

נציג המשטרה טען בדיון, כי "לגבי קשירת קשר לביצוע פשע, פעולות החקירה מסועפות ותלויות אחת בשניה".

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עמית מיכלס, קבע בהחלטתו, כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לכל העבירות המיוחסות לו. השופט מיכלס נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו בתשעה ימים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן