נתניה: הוארך מעצר שלושה החשודים במעורבות בהצתות

0
636

בית משפט השלום האריך את מעצרם של רפאל מימון (21), חיים מסיקה (22) ונודר באזוב (23) תושבי נתניה. השלושה נעצרו בשבוע שעבר בחשד שקשרו קשר לגרום לנזק ולהצתת רכוש של אחרים בנתניה בתקופה האחרונה. עוד על פי החשד היו מעורבים השלושה בהצתת שני כלי רכב ושער של בית. בנוסף מימון חשוד בהחזקת אמל"ח, כאשר בחיפוש שנערך בביתו בשבוע שעבר, נתפס רימון הלם וכדורי 9 מ"מ.  החשודים מכחישים את העבירות המיוחסות להם.

פרקליטם של החשודים, עו"ד ג'קי סגרון, ביקר את התנהלות המשטרה וטען, כי לא יתכן שהמשטרה תטען ששמם של החשודים עלה שבועיים לפני מעצרם וכי בבית המשפט תטען המשטרה, כי הם סכנה מהלכת.

עוד טען עו"ד סגרון, כי המשטרה והיחידה החוקרת יצרו פיקציה: " הם בראו סיפור עם עלילה, עם רצף, לקחו שלושה אנשים, חיברו ביחד ובנו תסריט לבית המשפט, שלושה אירועים שמתחילים בגרימת נזק, בהמשך הצתה ואחרי זה הצתה. צריכים גם ניצבים, לקחו את החשודים האלה, הם הניצבים ויש להם עבר פלילי וככה בונים תסריט, אלא שהעובדות הורסות את הסרט, כי העובדות שונות".

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עמית מיכלס, קבע בהחלטתו, כי "עיון בפעולות החקירה המבוקשות על ידי היחידה החוקרת, מצביע על כך שחרורם של החשודים יכול להוביל עדיין לשיבוש חקירה".

נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרם של החשודים בעשרה ימים. השופט מיכלס נענה חלקית וקבע, כי יש לאבחן בין מימון ומסיקה לבין באזוב, זאת ביחס לעוצמת החשד ולטיב פעולות החקירה. מעצרם של שני החשודים הראשונים הוארך בחמישה ימים ואילו מעצרו של החשוד השלישי הוארך ביומיים.

עו"ד סגרון מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי  "מדובר במעצר מיותר. אין ספק, שבית המשפט אמר את דברו, עת בחר להאריך בכמות מאד מצומצמת את ימי המעצר, תוך רמיזה שבאם לא תהיה התפתחות יש לשחררם".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן