נתניה: החשודים בתקיפת בת 11 אותרו

0
77
אופניים שנגנבו. צילום באדיבות חטיבת דוברות המשטרה

משטרת נתניה איתרה מספר נערים שהיו מעורבים בקטטה, שהובילה לתקיפת הילדה בת ה-11 בערב יום כיפור. כזכור בערב יום כיפור, סמוך לשעה 21:00 הוזעקו שוטרי משטרת נתניה לאירוע תקיפה חמור בכיכר כפר נטר, בסמוך לשכונת קריית השרון.

מהמשטרה נמסר, כי מתחקור האירוע עלה, שקבוצת ילדים כבני 12 ממערב העיר, פגשו שלוש חברו בנות 11, שיצאו לטייל עם אופניהן. הילדים שהגיעו עם זוג אופניים משלהם, פנו לאחת הילדות ודרשו ממנה את האופניים שלה. הילדה סירבה ואמרה לילדים, כי היא לא מתכוונת לתת את האופניים שקיבלה מתנה מהוריה ליום הכיפורים. אחד הילדים ניגש אליה וחבט בראשה בעוצמה עם כסא אופניים. הילדה נפלה, איבדה את הכרתה ונזקקה לטיפול רפואי.

שוטרי משטרת נתניה שהגיעו למקום תפסו זוג אופניים שלא היה שייך לילדות. במהלך החקירה זומן נער לתשאול במחלק הנוער בתחנה. הנער זיהה את אופניו וטען, כי הם נלקחו ממנו על ידי אחרים. עם תום חקירתו אותרו נערים נוספים החשודים שהיו מעורבים באירוע. הנערים נחקרו וקשרו את עצמם למקרה. החקירה נמשכת.

תופעת גניבת זוגות אופניים במהלך יום הכיפורים הינה תופעה הידועה למשטרת נתניה מזה כחמש שנים. במהלך יום כיפור האחרון, כך דיווח נתניה און ליין – ksn, אירעו תשעה מקרים שונים של גניבת אופניים ברחבי העיר נתניה. בשלושה מהמקרים דיווחו עדי ראיה, כי מדובר בחבורות ילדים שנמלטו יחד עם האופניים שנגנבו לכיוון שכונות דרום העיר. שלושה מהמקרים שדווחו אירעו במרכז העיר, באזור הרחובות איתמר בן אבי, שד' בנימין וז'בוטינסקי, מקרה נוסף אירע בשכונת אזורים ושני מקרים נוספים באזור מזרח נתניה – כאשר המקרה החמור ביותר, בו כאמור נפצעה ילדה, אירע בכיכר נטר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן