נתניה: היערכות לקראת הסערה הצפויה

2
72
צילום באדיבות מערך כיבוי אש - תחנת נתניה

הוחל בניקוי מוגבר של קולטני מים ופסולת מהרחובות; הנחיה גורפת להשבתת עבודת מנופי בניין בסמיכות למוסדות חינוך

מנכ"ל העירייה, איזי ענבר, הנחה את כל הגורמים המקצועיים בעירייה להיערך לקראת מזג האוויר הסוער, שצפוי ללוות אותנו באמצע השבוע, במטרה לתת מענה מהיר ויעיל לתושבי העיר.

למערכת נתניה און ליין – ksn נמסר, כי בין היתר ניתנה הנחיה לניקוי המרזבים והקולטנים במוסדות החינוך השונים, כאשר מינהל ההנדסה התבקש לדאוג לחזק את האיזכוריות התוחמות את הפרויקטים השונים בהם פועלת העירייה, לחזק את המנופים ולהשבית את כל המנופים הפועלים בסמיכות למוסדות החינוך.

כמו כן נדרש מינהל ההנדסה להורות לקבלנים העובדים עם העירייה להימנע מתחילת חפירות חדשות, כאשר הנחיה ברוח זו הועברה גם לחברת החשמל, בזק וחברת הוט.

כמו כן הנחה מנכ"ל העירייה להסיר את ההצללות בכל מקום שניתן וכמובן לדאוג שגם בחופי הים, יוסר כל אביזר שעלול לגרום לנזק בסערה הצפוייה.

בעיריית נתניה ביקשו להדגיש, כי המוקד העירוני הפועל 24 שעות ביממה, יתוגבר. כמו כן, נערך הפיקוח העירוני עם אמצעי חילוץ, לרבות עם רכבים  רבי מינוע, כדי לסייע ככל הניתן, להזרמת התנועה בעיר.

בתוך כך, תושבי רחוב השושנה בעין התכלת, שרק לפני כחודש וחצי, במערכת הגשמים האחרונה, חולצו מבתיהם באמצעות סירות לאחר שבתיהם הוצפו, נערכים גם הם לסערה הצפויה. הפעם, בתקווה, שלא ימצאו את עצמם (שוב) מפונים מדירותיהם המוצפות.

 

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן