נתניה: חבר המועצה חיים פרידריך הוצא מהקואליציה

0
194
ראש העירייה, מרים פיירברג איכר, חבר מועצת העיר, חיים פרידריך

ביום שני בשעות הערב שלחה ראש העירייה מכתב לחבר המועצה, חיים פרידריך על הפסקת חברותו בקואליציה. פרידריך, שהיה באותה עת בסיום שליחותו מטעם העירייה בחו"ל, קיבל את ההודעה רק בשעות הלילה המאוחרות לאחר שנחת בארץ.

במכתב כתבה פיירברג-איכר "לנוכח משבר האמון החריף שנוצר בינך ובין הנהלת העירייה שבראשותי, הריני להודיעך כי חברותך בקואליציה מסתיימת בזאת. כמתבקש מכך כל מינוי לתפקיד ו/או האצלת סמכויות שנתנו לך מכוח חברותך בקואליציה מבוטלים אף הם".

פיטוריו של פרידריך מהקואליציה התבצעו, ככל הנראה, בהמשך לחילוקי הדעות הקשים שנתגלעו בינו לבין ראש העירייה, על רק ניסיון מכירת קבוצת מכבי נתניה וחשיפת חילופי האשמות, תוך שימוש במילים קשות, בתקשורת.

כזכור בשבוע שעבר נחשף העימות בין פיירברג-איכר לפרידריך בחדשות 2, שם נמסר, כי פוסט שפרסם פרידריך בפייסבוק, אודות כשלון העסקה למכירת מכבי נתניה, גלש לחילופי האשמות קשים ואף קללות בוטות. פרידריך אף הגיש תלונה במשטרה, בטענה, כי פיירברג-איכר איימה עליו.

חבר המועצה, חיים פרידריך, מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, עם נחיתתו בארץ, כי "אם זו דרכה של ראש העיר להודיע מעל גלי האתר , שתבורך. כאמור עדיין לא ראיתי את המכתב המקורי. מעניין מה הפחד שלה להמתין עד לבואי לארץ. בטוח אני שכל בר דעת היה מגיש תלונה בנושא וכאמור זה לא סוף פסוק. הכפשות צריך להוכיח ולא לאיים ולי יש כאלה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן