נתניה: חמש שנות מאסר למתחזה לצלם אופנה שביצע עבירות מין

0
175
צילום אילוסטרציה. פוטוליה

אילן אטמוזגין נדון לחמש שנות מאסר בפועל לאחר שהתחזה לצלם אופנה וביצע עבירות מין; גזר הדין ניתן לאחר הסדר טיעון בין הצדדים. מעשיו של אטמוזגין נפרסו על פני שמונה אישומים מהם עולה, כי פגש צעירות, בהן קטינות, הציג את עצמו כצלם אופנה או סוכן דוגמניות, הציע להן להיות דוגמניות ולהצטלם בעירום, בתנוחות בעלות אופי מיני ובהלבשה תחתונה. באחד המקרים הבטיח אטמוזגין לצעירה, כי מדובר בצילומים המיועדים לחו"ל, אולם היא דחתה את הצעותיו. בהמשך ניסה לגעת בה, אך משסירבה חדל ממעשיו.

במקרה אחר ניסה לשכנע קטינה להצטלם בתנוחות מיניות, אך היא סירבה. בנוסף הטריד אטמוזגין את הקטינה מינית וניסה לשכנע אותה שוב ושוב לבצע תנוחות מיניות שונות ולהצטלם באופן פרובוקטיבי.

אטמוזגין חזר על מעשיו עם עוד צעירות, אולם ברוב המקרים סירבו הצעירות להצטלם תמונות בעלות אופי מיני. באחד המקרים הראה אטמוזגין לקטינה תמונות בעלי אופי מיני, תוך שניסה לשכנע אותה להצטלם בדומה.

זו אינה הפעם הראשונה בה אטמוזגין הורשע בעבירות דומות. אטמוזגין ריצה כבר שש שנות מאסר לאחר שהתחזה לצלם אופנה, ביצע מעשים מגונים וקיים יחסים עם צעירות, זאת תוך שהבטיח להן לקדמן בעולם האופנה. לאחר שחרורו חזר אטמוזגין לסורו.

בעקבות הסדר טיעון בין הצדדים הודה אטמוזגין בכתב האישום במתוקן. שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, גלעד נויטל, מאיר יפרח וגיליה רביד, קיבלו את הסדר הטיעון וגזרו על אטמוזגין חמש שנות מאסר בפועל, 30 חודשי מאסר על-תנאי וקנס בסך 8000 שקלים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן