נתניה: חמש שעות שכב הומלס על המדרכה

1
1336
צילום אילוסטרציה fotolia

שלוש פעמים התקשרה תושבת נתניה למוקד העירוני ודיווחה על ההומלס השוכב על המדרכה אולם לדבריה לא נעשה דבר ; בהתערבות נתניה און ליין – ksn המקרה טופל על ידי עיריית נתניה

ביום ראשון השבוע הגיעה תושבת העיר למקום עבודתה בשד' בנימין במרכז העיר. הצעירה גילתה, כי על המדרכה, בסמוך לחנותה שוכב הומלס. היא ניסתה ליצור איתו קשר, אולם לדבריה הוא לא הגיב.

הצעירה התקשרה למוקד העירוני, בנוסף לעוברי אורח אחרים שניסו להתקשר אף הם, אולם לטענתה, אף אחד לא הגיע למקום לטפל בהומלס.
לאחר כחמש שעות בהן שכב על הריצפה סייעו לו מספר עוברי אורח והרימו אותו לספסל סמוך. למקום אף הוזעק אמבולנס של מד"א, הפראמדיקים הצליחו לאחר דקות ארוכות ליצור איתו קשר, אולם ההומלס סירב להתפנות לבית חולים והם עזבו את המקום.

הצעירה סיפרה לנתניה און ליין – ksn, כי "אני לא מבינה איך עיריית נתניה לא מטפלת בהומלסים, לפחות שישלחו מישהו לטפל בו או לראות אם הוא זקוק לעזרה. לא יתכן שאנחנו נתקשר ולא יגיע אף אחד. חמש שעות האיש שוכב על הריצפה ולאף אחד שם לא איכפת?" בהתערבות נתניה און ליין – ksn, טופל המקרה על ידי עיריית נתניה ונמצא לו פתרון דיור.

מעיריית נתניה נמסר, כי "הפיקוח העירוני מגיב לכל פניית מוקד בגין דרי רחוב וכן פועל גם באופן יזום לאיתור וסיוע. עם איתור דרי הרחוב, יוצרים נציגי הפיקוח קשר עם עובד סוציאלי תורן, כאשר דרי הרחוב נלקחים לפתרונות שניתנו על ידי אגף הרווחה וכן להמשך טיפול במסגרת האגף. באשר למקרה שאירע, האדם פונה לפתרון דיור, לאחר שנערכה שיחה עם העובדת הסוציאלית".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן