נתניה: כניסה חופשית לכל 12 בתי התפילה שהקימה חב"ד

0
302
בית תפילה נתניה חב
בית התפילה הארעי והממוזג. נתניה. צילום באדיבות חב"ד

 

12 מוקדי תפילה פתוחים לציבור ביום-כיפור, בהם הכניסה חופשית וללא כל התניה של מקום, יפעילו חסידי ושליחי חב"ד בעיר.
במסגרת המיזם הציבורי, שהחל לפני מספר שנים עם שישה מוקדי תפילה ובשל הביקוש הרב הוכפל בשנתיים האחרונות, הופצו לקראת יום כיפור אלפי דפי פרסום, מודעות וכן פרסום ברשתות החברתיות, הקוראות לציבור לקחת חלק בתפילות. בתי הכנסת הפתוחים, נגישים וממוזגים ומתאימים גם לציבור ללא כל רקע או היכרות עם התפילה. הכניסה לא כרוכה בהזמנת מקום מראש או בתשלום על כסא.

לנתניה און ליין-ksn ציינו אנשי חב"ד, כי אוכלוסיה גדולה, שחלקה אינה שומרת מצוות ומסורת במהלך כל השנה, חשה צורך לקחת חלק בתפילות יום כיפור. "ברבים מבתי הכנסת קיימת התניה של מקום או תשלום על כסא, ועל-פי גישתנו יש לתת לכולם, למי שרוצה וייתכן שאינו יודע איך, את האפשרות לעשות זאת".

בתי הכנסת הפתוחים יפעלו בקרית-השרון, בבית-הכנסת חב"ד (פינת הרחובות שפיגלמן ובן-נתן). בשכונת עיר ימים, במאהל תפילה גדול וממוזג ברחוב משפחת מלבסקי, בקריית נורדאו ברחוב נורדאו 16, בשכונת אגמים במרכז המסחרי ברחוב אגם כנרת, בשכונת גלי ים, בבית הכנסת 'נר אברהם', בנת 600, אולמי אדווה במלון כרמל, ברחוב בר אילן 1, ברחוב סמילנסקי 16, בשכונת דורה ברחוב מרים 10, ברחוב גד מכנס 6 (לדוברי צרפתית), בשדרות ניצה 21 ואפילו תפילה מיוחדת לדוברי רוסית ברחוב אחד העם 3.

זמני התפילות: יום שלישי: בשעה 18:30 "כל נדרי".

                      יום רביעי: בשעה 08:00 תפילת שחרית

                                     בשעה 10:30 "יזכור"

                                     בשעה 16:30 תפילת מנחה

                                     בשעה 17:45 תפילת נעילה

לפרטים נוספים היכנסו לאתר kipur.org או הקישו בגוגל: חב"ד נתניה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן