נתניה: לראשונה ממונה על פיתוח מרכז העיר

3
125

מועצת העיר אישרה: רפי ימין ישמש כממונה על פיתוח מרכז העיר; חבר המועצה יוסי דורון כמחזיק תיק החופים. המשמעות: זירוז הליכי פיתוח החופים ומרכז העיר בהיבט העסקי והחברתי

מועצת העיר נתניה אישרה בישיבתה ביום רביעי את המלצת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, למינויו של חבר המועצה רפי ימין כממונה על פיתוח מרכז העיר. מדובר במינוי ראשון מסוגו, המצביע על כוונת פיירברג-איכר להגביר ולזרז את הליך פיתוח מרכז העיר. ימין ימשיך בתפקידו כמחזיק תיק הצעירים, שעיקר הפעילות הנעשית מתמקדת במבנה הגג, המרכז החדש לצעירים, הממוקם ברחוב שטמפפר במרכז העיר. גורמים פוליטיים ששוחחו עם נתניה און ליין – ksn מעריכים, כי "ריכוז פעילות הצעירים מחד, וכן מינוי ממונה ישיר לפיתוח מרכז העיר, יסייע בזירוז וריכוז כלל ההליכים המבניים. התכנוניים, התשתיתיים והמיתוגיים למרכז העיר – זאת לצד שילוב ויציקת תכנים מושכי קהל על בסיס קבוע".

חבר המועצה יוסי דורון
חבר המועצה יוסי דורון

בתוך כך אישרה מועצת העיר את מינויו של חבר המועצה יוסי דורון לתפקיד מחזיק תיק החופים. גם צעד זה, כך על-פי גורמים פוליטיים, נועד לסייע ולזרז בהפיכת חופי נתניה למרכז תיירותי מוביל והגברת פעילויות הספורט בחופים. יוסי דורון, איש עסקים מוכר, משמש במסגרת תפקידיו הציבוריים כמי שעומד בראש החברה לקידום הספורט בעיר. עד היום כמעט ולא נוצל במלואו הפוטנציאל הכלכלי של חופי נתניה בתחומי המסעדנות והפעילות הנלווית בתחומי הספורט הימי וספורט החופים – כמנוף כלכלי והרחבת נפח התנועה. השניים, חברי סיעת "נתניה אחת" בראשותה של ראש העיר פיירברג-איכר, מעריכים כי באמצעות עבודה נכונה ופתרונות עסקיים יצירתיים, ניתן להפוך את חופי נתניה למרכזי בילוי סביב השעון – זאת מאחר והסטטוס קוו בעניין דתיים-חילוניים בעיר לא תקף לחופי הים.

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן