נתנייתים מדברים: מה עשה לכם את השנה?

0
394
נתניה מדברת ראש השנה
מה עשה לכם את השנה - נתניה מדברת

השנה החולפת הייתה אחת השנים הסוערות, המעניינות והמורכבות יותר שידעה העיר נתניה. פנינו לשורה של נתנייתים ונתנייתיות בשאלה אחת פשוטה לרגל ראש השנה: מה עשה לכם את השנה. שווה לקרוא

אניטה ארבע, ציירת שבזמנה הפנוי מתנדבת במשטרה: "הרבה דברים עשו לי את השנה לטובה, אבל מה שהכאיב לי השנה זו התחושה שתם עידן התמימות בעיר נתניה. החקירות בעיריית נתניה ורשימת החשודים שנעצרה זעזעה אותי. אני תקווה, שכולנו נתבדה והכל יחזור לקדמותו"

מנחם אילוז, מתווך במקצועו, יבואן פאות ויו"ר התאחדות בעלי העסקים בנתניה: "הכי עשה לי את השנה זה המאבק הציבורי לו היינו שותפים בהתאחדות בעלי העסקים בנתניה, שבסופו קוצצה הארנונה ב-12% לעסקים קטנים בעיר".

ג'וליאנה בן אברהם, אשת כספים פעילה חברתית ותמיד אוהדת שרופה של מכבי נתניה: "הכי עשה לי את השנה, כאוהדת מכבי נתניה, שהסאגה הסתיימה וסוף-סוף יש למכבי אהובתי את אייל סגל, האוהד מספר אחד ובעל הבית".

אייזק כהן, פרסומאי ומומחה לשיווק ברשתות חברתיות, פעיל בהתנדבות בכל הקשור לקידום הספורט הימי: "הכי עשה לי את השנה, שהתחילו להגיע לנתניה פסטיבלים של בירה. אולי, בסוף, ת"א עוד תגיע לנתניה והנתנייתים לא יצטרכו לברוח מהעיר כדי ליהנות מתרבות ומבילוי"

ענבר דדוש, מנהלת כספים, שתמיד נרתמת לסייע ולעזור בשורה של תחומים: "אין ספק, שהפתיחות ונדיבות הלב של רבים מתושבי נתניה הנרתמים ותורמים מזמנם להתנדבות, כולל במקומות בהם אני מתנדבת, בהחלט שעשו לי את השנה".

עו"ד ניבה נקש, מומחית לדין הפלילי ופועלת רבות לקידום מרכז העסקים הוותיק: "מה שעשה לי את השנה זו הנציגות הנשית הדומיננטית בממשלת ישראל. יש לנו שרת משפטים, כמו גם שרת תרבות, ועוד שרות עם אג'נדה, דעה, כריזמה ואומץ לשנות מציאות מעוותת בת עשרות שנים".

נורית מוזס, צלמת אמנותית המאמינה שבאמצעות אמנות ניתן לשנות תודעה ובעיקר אווירה: "הכי עשתה לי את השנה תערוכת יחיד שלי ברחוב, שחיברה בין השורשים המשפחתיים שלי לבין העיסוק העכשווי שלי – במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לליצנות. לצפות באלפים שפקדו את כיכר העצמאות וצרכו תרבות ובעיקר נהנו, בהחלט עשתה לי את השנה".

פודי חלפון, יהלומן המנהל קבוצה ברשת הפייסבוק העוסקת בעיר נתניה: "הכי עשה לי עצוב השנה זאת החקירה המשטרתית בחשד לכאורה לשחיתות בנתניה. היקף המעצרים ושמות החשודים, הכניס את העיר להלם ואותי גם. זה מאוד לא נעים לאף אחד לראות את ראש העיר של כולנו נעצרת"

חזי ויסוקי, מנהל רשת מחשבים ופעיל חברתי המשתמש בסרטוני וידאו משעשעים כדי להציג עוולות ציבוריות: "הכי עשה לי את השנה, בתפקידי כראש שבט רמון של תנועת הצופים בשכונת קריית השרון, שהצטרפו אלינו עשרות ילדים משכונת חפציבה – ככה בונים קהילה"

סמדר סגל, בעלת חברת ביטוח ויו"ר ועד ההורים העירוני – נתניה: "הכי עשה לי את השנה, שהובלתי שינוי חקיקה בכנסת לטובת תלמידי ישראל: פוליסה שוויונית ומשופרת במחיר מופחת ואחיד לביטוח תאונות אישיות לתלמידים".

עו"ד דגנית בר קציר, עורכת דין ונוטריונית הפועלת בהתנדבות בשורה של תחומים חברתיים וחינוכיים: "הכי שימח אותי השנה, שכל נושא האלימות ברשת מטופל סוף סוף בכנסת ישראל ואולי זה יסייע לציבור הטוקבקיסטים להבדיל בין חופש הביטוי והבעת ביקורת לבין הצורך לשיסוי. כיף לדעת שמי שמקדמת את הנושא היא חברת הכנסת, עו"ד רויטל סויד, שהכי מזוהה עם נתניה".

ד"ר ניסן שריפי, עורך דין הפועל בהתנדבות כנגד ארגונים מוסדיים בדרישה שיפעלו בשוויוניות: "הכי שימח אותי השנה לראות את פתיחתו של בית הספר הממ"ד קרליבך, הראשון בדרום נתניה. העציב אותי שבשל החקירה הפלילית בעירייה, הוקפאה הבנייה בשלב זה".

אלעזר פרץ, עיתונאי ופעיל בהתנדבות בקירוב לבבות וחיזוקה של מסורת ישראל בין אלה שמאמינים יותר ואלה שמאמינים פחות: "הכי עשה לי את השנה, בין אם פוליטקלי קורקט או לא, זאת האחדות הציבורית סביב החייל אלאור עזריה. לכל אדם באשר הוא מגיע משפט צדק ולא שיפוט בתקשורת או במדיה החברתית".

גל דוברת, סוכנת ביטוח ופעילה קהילתית בהתנדבות במסגרת ועד המתנדבים של קריית השרון: "המיזם החברתי שהרמתי לפני שנה בפייסבוק 'חו"ל זה כאן', שהגיע לכמעט 100 אלף משתמשים המסייעים אחד לשני בשיתוף מידע ועזרה בזמן אמת למטיילים בחו"ל, עשה לי את השנה. כיף לראות איך ישראלים משתפים מידע וידע ואפילו עוזרים לטיילים ולמטיילים שלא הכירו לפני"

אורן פרטוק, מנהל סניף ברשת מודי, כדורגלן חופים ודעתן: "ברמה האישית, כמובן, החתונה של אחי הקטן לירון. מבחינה כללית, קדם אליפות העולם בגלישת גלים שהתקיימה לראשונה בעיר נתניה. היה ממש כיף לראות איך מכל הארץ מגיע קהל כדי ליהנות ממופע ומתחרות מרהיבה".

אורן לב, צלם אירועים וסטודיו ופעיל חברתי במסגרת פעילויות ועד המתנדבים של שכונת אגמים: "הכי עשה לי את השנה, שסוף-סוף דאגו להמון אירועים לילדים, רק חבל שבעיריית נתניה שכחו שאם כבר אירועים לילדים, אז רצוי גם בשבתות בבוקר כמו בשאר הערים".

ויקטור בר, מהנדס וחבר ועד המתנדבים של שכונת פולג עיר ימים: "הדבר המשמעותי ביותר שקרה בעיניי השנה, זו פתיחת הפלנטריום בנתניה והאכזבה הגדולה ביותר שלי השנה, שבניגוד לתכנית המקורית, עיריית נתניה נכנעה לפוליטיקאיה שנכנעו לחרדים ולא פתחה בשבת".

שיר אוסטפלד, קופירייטרית, סופרת ומתנדבת לעשות שמח לילדים במחלקות בבתי חולים: "מלבד הוצאת ספר הביכורים שלי, הכי עשה לי את השנה זה לצפות בירדן ג'רבי זוכה במדליית ארד ובשגיא מוקי עושה כבוד למדינה ששכחה את ספורטאיה".

תא כתבי נתניה און ליין – נתניה מאחל חג שמח ושנה טובה לכולנו

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן