נתניה: מונה מנהל חדש למיון ב"לניאדו"

0
183

ד"ר עופר ארבל, מונה לאחרונה לעמוד בראש המחלקה לרפואה דחופה (חדר המיון) בבית חולים "לניאדו" בנתניה. המחלקה לרפואה דחופה ב"לניאדו" מנקזת אליה מספר פונים גדול מאד היות והיא משרתת בבלעדיות כ-250,000 תושבי נתניה והשרון. מספר הפניות למחלקה לרפואה דחופה ב"לניאדו" עומד על מעל 80,000 פניות בשנה. במצב עומס מירבי כזה נדרשת מדיניות רפואית החלטית ומקצועית שתאפשר למטופלים מקסימום טיפול במינימום זמן.

ד"ר ארבל הינו רופא בעל התמחות ברפואה פנימית מטעם הדסה עין כרם והתמחות ברפואה דחופה מטעם "שיבא" (תל השומר). "החזון שלי על מקצוע הרפואה הדחופה בכלל ועל המחלקה ב"לניאדו" בפרט הוא לעבור לשיטת ניהול מקרה רפואי של Case Manager" מסר ד"ר ארבל והוסיף: "השיטה הזו מאפשרת למטופלים לקבל את כל התשובות הרפואיות, הסיעודיות והסוציאליות מאיש מקצוע אחד שהוא מהווה את הכתובת עבורם. בכך אנחנו מקצרים תהליכים בתוך המערכת הפנימית של בית החולים וכן משפיעים על שביעות הרצון של המטופלים".

לדברי ד"ר ארבל מדובר בשיטת ניהול חדשנית יחסית ומלרדי"ם רבים בארץ עדיין לומדים כיצד להסתגל לנהלי עבודה אלו. אולם, לד"ר ארבל אין ספק שהשיטה הזו מאפשרת לנהל מלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה א.ח) ביעילות, מתוך תחושת שירותיות למטופלים.

מנכ"ל לניאדו, הרב חיים המרמן, בירך על כניסתו של ד"ר ארבל לתפקיד: "אני מברך את ד"ר ארבל על הנכונות לקחת על עצמו תפקיד כה מורכב ומאחל לו הצלחה. הצלחתו תהיה הצלחת האיזור כולו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן