נתניה מתרגזת והפעם עם אורנה אביקזר, אלכס כץ ועוד

2
442
אתי דביר, שירי ברק מורדו, אלכס כץ אורנה אביקזר, אלכס כץ - נתניה מתרגזת
נתניה מתרגזת

אתי דביר רותחת על החניות הכפולות, אלכס כץ על הנהגים התקועים . שירי ברק מהיחס למוחלשים ואילו אורנה אביקזר לא מבינה לאן נעלם ההיגיון.

המצעד השבוע של נתניה אונליין נתניה מתרגזת!

4. אתי דביר רותחת על אלה שבוחרים במרכז העיר להחנות חנייה כפולה – רק לרגע

אתי דביר: "מרגיז אותי, שבמרכז נתניה, בכל חור, בעיקר ברחובות העסקיים, נהגים מחנים בכפולות "רק לרגע" ואי-אפשר לעבור עם הרכבים. אז נחמד מאוד, שיש פיקוח ויש משטרה, אבל חוק זה חוק ומומלץ ללמוד מערים אחרות איך אוכפים זאת".

3. אלכס כץ לא מתחבר לנהגים שתקועים במסלול השמאלי

אלכס כץ: "מרגיז אותי, שאנשים נתקעים במסלול השמאלי של הכביש. אם היה לי האמר, הייתי "דואג" להחזירם למסלול הנכון יותר – המסלול הימני. בכלל, נדמה לי שכדאי להוריד חצי מנהגי ישראל מהכביש בכלל. החיים זה לא תיאוריה ודרך הנהיגה הישראלית בעייתית".

2. שירי ברק מורדו רותחת כי מתנהלים עקום

שירי ברק מורדו: "מרגיז אותי, שתושבים ואזרחים צריכים להתנדב ולתרום הרבה מעבר ליכולותיהם, ובתכל'ס להחליף את המדינה ואת העירייה במקומות שהן היו אמורות לעשות זאת. דוגמאות לא חסר – החל מקשישים שישנים על רצפה ועד סיירות הורים".

מקום 1: אורנה אביקזר רותחת על החלטות עקומות

אורנה אביקזר נדהמה לגלות, שמישהו החליט להקים את המרכז האוטונומי לרכבי ניסוי בשטח שבין שכונת ותיקים לנורדיה – למרות שכל המומחים והפקידים הבכירים במשרד התחבורה עמם שוחחה, טוענים שהשטח לא ממש מתאים…

"מרגיז אותי, שבוקר אחד התעוררנו כולנו, תושבי שכונת ותיקים, וגילינו דרך העיתונות, ששכונה אחת – השכונה שלנו – תהפוך לשכונה בתוך אזור תעשייה חדש שיוקם לו מזרחית לנו".

"מרגיז אותי, שמאן דהוא החליט לספח קרקעות עבור תכניות יפות כדוגמת קאנטרי ופארק אתגרי, ובסוף, בגלל החלטה פוליטית, נמחקות התכניות ומתחלפות לשינוי ייעוד לתעסוקה".

"ממש מרגיז אותי, שלא באמת 'סופרים' את התושבים ואת התנגדותם לרעיון ההזוי להקמת אזור תעשייה על אדמות חקלאיות בין נורדיה לבין שכונת ותיקים".

"מרגיז אותי, שאיש כלל לא בדק אם יש במקום עתיקות. מרגיז אותי, שכל אנשי המקצוע איתם שוחחנו היו מעדיפים שלא להקים בשטח המדובר את המרכז האוטונומי לרכבי ניסוי כי השטח שהוקצה לא ממש מתאים".

"מרגיז אותי, שכולם רצים – אצים לפרסם מה יהיה ומה מתוכנן – מבלי שבעלי הקרקעות קיבלו בכלל הודעה, שלא משנה מה הם תכננו לעשות עם הקרקע שרכשו, למדינה ולעירייה תכניות אחרות.

נתניה מתרגזת

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן