נתניה: ננשך על ידי כלב ותובע פיצויים

0
90
מייצג עו"ד דותן לינדנברג

לבית משפט השלום בראשון לציון הוגשה לאחרונה תביעה לפיצויים נגד חברת בנייה, אשר ביצעה עבודות בנייה בנתניה. הסיבה – מהנדס בניה שהועסק על ידי החברה, הותקף על ידי כלב שמירה, שהפיל אותו ארצה ונשך אותו ברגליו.

מכתב התביעה שהגיש המהנדס לבית משפט השלום בראשון לציון באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה, כי בחודש ינואר 2012, בשעת בוקר הגיע המהנדס לאתר בנייה בשכונת אגמים בנתניה וצעד לכיוון המשרד באתר הבניה. כלב שמירה שהיה בהשגחתו של שומר האתר התנפל עליו, הפיל אותו ארצה ונשך את רגליו. כתוצאה מהנפילה המהנדס שבר את ידו השמאלית ונפצע מנשיכות הכלב.

עוד עולה מכתב התביעה, כי מנהל הפרויקט ושומר האתר חבטו בכלב כדי שישחרר אחיזתו מהמהנדס ופינו אותו כשהוא פצוע לחדר המיון של בית חולים לניאדו בנתניה, שם אובחן, כי הוא סובל משבר בשורש כף היד. היד הפגועה נותחה והושמה בגבס. מומחה אורתופדי שבדק אותו כשנה לאחר התאונה קבע כי יש לבצע ניתוח נוסף בשורש כף היד וכי למהנדס נותרה פגיעה ברקמות שוק ימין וכי הוא נפגע בצורה משמעותית ברגלו השמאלית כתוצאה מנשיכת הכלב. המומחה והמוסד לביטוח לאומי קבעו לו נכות לצמיתות בשיעור של 10 אחוזים.

עו"ד דותן לינדנברג, בא כוחו של המהנדס, טען בכתב התביעה, כי החברה התרשלה בכך שלא דאגה לביטחונו האישי ולא נקטה באמצעי זהירות סבירים כדי לוודא שהוא מועסק בתנאי בטיחות הולמים. המהנדס תבע לפצות אותו במאות אלפי שקלים, בגין הפסדי שכר ותנאים סוציאליים, כאב וסבל, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, נודע, כי טרם הוגש כתב הגנה. כמו כן טרם נמסרה תגובת חברת הבנייה. לכשתתקבל תפורסם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן