נתניה: נעצר בחשד לגידול סמים בביתו

0
104
מעבדת סמים
צילום ארכיון, חטיבת דוברות המשטרה

תושב נתניה (23) נעצר בשבוע שעבר בחשד שגידל סמים בביתו. שוטרי משטרת נתניה, הגיעו לביתו של הצעיר, במרכז העיר, כשהם מצוידים בצו חיפוש- ככל הנראה בעקבות מידע מודיעיני שהיה בידיהם. במהלך החיפוש מצאו השוטרים שני עציצים בהם, על פי החשד, גודלו סמים.

פרקליטו של החשוד, עו"ד ג'קי סגרון, טען במהלך הדיון, כי במשך 20 ימים לא הגיעה המשטרה לעצור את החשוד. את נציג המשטרה שאל בדיון: "אני רוצה להבין את הרעיון, כי גם השופט לא הבין את הרציונל: אתה טוען שהוא מסוכן ועוסק בסמים, אבל משטרת ישראל 20 יום לא באה לדפוק לו בדלת, שיש חשד, למה לא מגיעים אליו?". בתשובה טען נציג המשטרה, כי אין לו מידע למה.

בהעדר הרשעות קודמות ביקש  עו"ד סגרון לשחרר את החשוד למעצר בית אצל ידידתו. שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, ארז נוריאלי, נענה לבקשת עו"ד סגרון וקבע בהחלטתו, כי "השאלה הטעונה הכרעה בבקשה זו, אפוא, אם החשוד ראוי לעונש בגין מעשים שבביצועם נחשד, או אם יהא במעצרו כדי להרתיע עבריינים-בכוח, אלא אך ורק אם מעצרו אמנם חיוני ונדרש לצרכי החקירה. יתר על כן, כמצוות המחוקק, גם בהתקיים חשד סביר ועילת מעצר על בית המשפט לבחון אם ניתן להשיג את מטרת המעצר האמורה בדרך חלופית של שחרור בערובה ובתנאים אשר פגיעתם בחירותו של החשוד פחותה מזו של מעצר".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן