נתניה: נתפסה כנופיה שעסקה בפריצות לבתים ולכלי רכב

0
163
באדיבות חטיבת דוברות המשטרה

פורץ עם אזיק אלקטרוני חשוד שניצל את שעות השחרור ממעצר הבית לפריצות נוספות; יחד איתו נעצרו שלושה צעירים בחשד שהשתייכו לכנופיית פורצים שפעלה באזור נתניה

שוטרי היחידה המרכזית, במחוז מרכז, עצרו ביום רביעי השבוע, ארבעה תושבי נתניה (27, 35, 25 ו-34) בחשד שהשתייכו לכנופיית פורצים, שפעלה באזור נתניה. עוד על פי החשד עסקה כנופיה בפריצות לבתי מגורים וכלי רכב.

דובר מחוז מרכז, עמי בן דוד, מסר לנתניה און ליין – ksn, כי חקירה סמויה, שהתנהלה בשיתוף משטרת נתניה, הביאה למעצר החשודים. עוד נודע, כי החשוד המרכזי, שנתון במעצר בית עם אזיק אלקטרוני, בחשד לפריצה לרכב, חשוד שניצל את שעות החופש שלו בבקרים לפריצות נוספות. מדובר בשעות בהן הותר לו לצאת מביתו. בנוסף הוא נחשד שהגיע לפריצות ברכב תוך נהיגה בזמן פסילה.

החקירה שנוהלה בימ"ר שרון, בפיקודו של רפ"ק גיל רותם, הובילה למעצר החשודים. ברשותם נמצא רכוש גנוב רב, לרבות מחשבים ניידים שנגנבו מפריצות לרכבים ולדירות בנתניה.

נמסר, כי עם מעצר הכנופיה הוחזרו מחשבים ניידים לשתי תושבות העיר. על פי הערכת החוקרים חברי החוליה היו מעורבים בפריצות נוספות באזור נתניה ותכננו פריצות נוספות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן