נתניה: סדנת הגנה עצמית תתקיים במד"א

0
75

בעקבות גל הטירור תתקיים ביום חמישי הקרוב, בתאריך ה-5.11.15, במד"א בנתניה, סדנה לעזרה ראשונה ולהגנה עצמית. הסדנה תיערך במד"א נתניה, רחוב מינץ 4 בנתניה, בין השעות 19:00 עד 21:00. ממד"א נמסר, כי הסדנה מיועדת לציבור הרחב, ללא עלות, אולם מותנית ברישום מראש באתר מד"א או באפליקציה.

בעקבות גל הטרור הפוקד את ישראל, הודיעו במד"א על שיתוף פעולה מיוחד ויוצא דופן עם איגוד הג'ודו הישראלי. הסדנאות המיוחדות בהן כל אחד יכול ללמוד כיצד לסייע לפצוע בעזרת מס פעולות פשוטות יערכו בתחנות מד"א ברחבי הארץ ובמוקדים מרכזיים נוספים.

במסגרת שיתוף הפעולה, יעבירו בימים רביעי וחמישי, השבוע, מדריכי מד"א קורס עזרה ראשונה קצר וחינמי של שעתיים על טיפול בפציעות קשות כגון פצעי דקירה וירי. מנכ"ל איגוד הג'ודו, שגיא גור, נענה לבקשת מד"א והצטרף ליוזמה ובמרבית ההדרכות תערך גם סדנה מיוחדת בנושא עקרונות ההגנה העצמית. כאמור בנתניה תתקיים הסדנה ביום חמישי הקרוב.

במסגרת הסדנה ילמדו המשתתפים כיצד כל אחד יכול לסייע לפצוע בעזרת מספר פעולות פשוטות, כיצד להזעיק את כוחות מד"א וכיצד להעניק עזרה ראשונה בסיסית, לעצור דימומים חיצוניים ולטפל בפצעי דקירה וירי עד להגעת צוותי מד"א למקום, בהדרכה ישולבו דוגמאות מטיפולים מצילי חיים שהוענקו לאחרונה במסגרת גל הטרור וכפי שמסבירה מתנדבת מד"א השחקנית ימית סול בסרטון שלהלן.

עוד נמסר ממד"א, כי כמות ההורדות של יישומון (האפליקציה) העזרה הראשונה של מד"א המיועדת לסייע בהגשת עזרה ראשונית בעת הצורך, זינקה בחודש אוקטובר במעל ל-10,000 משתמשים חדשים.

מנכ"ל מד"א אלי בין מסר, כי "אני רואה חשיבות רבה שכל תושבי ישראל ידעו כי כל אחד מאיתנו יכול להציל חיים. השניות הראשונות לאחר אירוע עם נפגעים הן הקריטיות ביותר וככל שיותר אנשים ידעו כיצד לסייע נוכל להגדיל את סיכוי הצלת חייהם של הפצועים, על מנת לאפשר לכולם ללמוד את הפעולות הבסיסיות להצלת חיים אנחנו יו צאים במד"א ליום הדרכה לציבור הרחב ללא תשלום ביום חמישי הקרוב. אני רוצה להודות למנכ"ל איגוד הג'ודו על ההירתמות להדרכות וקורא לציבור הרחב לקחת חלק בהן ובמקביל גם להוריד למכשירים הניידים את האפליקציה המספקת הדרכות מצילות חיים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן