נתניה פותחת שעריה לנפגעי הדליקות בחיפה

1
92
צילום תיעוד מבצעי מד"א

בעקבות פינוי שכונות רבות בחיפה עקב הדליקות המשתוללות במקום, נודע למערכת נתניה און ליין נתניה און ליין, כי בשיחה בין יו"ר ועד ההורים העירוני סמדר סגל, לבין ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, הודיעה פיירברג-איכר, כי נתניה פותחת את שעריה לנפגעי השרפות.

עוד מסרה פיירברג-איכר, כי שוחחה עם ראש עיריית חיפה על שיתוף פעולה ועל כך שנתניה תארח נפגעים ותקלוט ילדים לבתי הספר בנתניה.

בתוך כך התארגנה יוזמה של תושבי קריית השרון, לאסוף ריהוט וציוד נוסף לתושבי חיפה שאיבדו את רכושם. בפוסט שפורסם בפייסבוק נכתב: "בעקבות גל ההצתות בחיפה, אנו יוצאים בקריאה לכל תושבי קריית השרון בפרט ואף לתושבי נתניה באיסוף ריהוט, ביגוד, מכשירי חשמל, צעצועים, ספרים וכל מה שבדעתכם ניתן לתרום. שימו לב, את התרומות יש להביא למשאית של חברת ההובלה מובילי גילי, אשר יזם והתנדב ליוזמה המקסימה הזו".

סגל מסרה לנתניה און ליין, כי "תמיד במצבים מהסוג הזה נתניה היתה מארחת נפלאה. היום יותר מתמיד נעשה כל מה שניתן בכדי לעזור למשפחות ולתלמידים".

חבר מועצת העיר מסיעת "נתניה אחת" רפי ימין, פנה לסגן ראש עיריית חיפה והציע את סיועה של נתניה. בשיחה עמו מסר לו ימין, כי במידה והם צריכים עזרה, אירוח או כל דבר נתניה תשמח לארח משפחות ולהירתם.

גם ביישובים הסמוכים לנתניה נערכים תושבים לקלוט את נפגעי הדליקות. כמו כן תושבי קדימה צורן מתארגנים על מנת לצאת לשמור על יערות קדימה ואילנות.

בהודעה שפרסם ראש המועצה, שביט מסר, נכתב: "בשעות האחרונות נשרף בית/חממה, במושב פורת. השרפה כובתה בסיוע לוחמי האש. המועצה המקומית ערוכה למצב הן בהגברת הסיורים בישוב, גיזום יזום שמבוצע בשבועות האחרונים והגברת כוננות ותאום עם כל גורמי ההצלה". עוד אמר שביט, כי במסגרת ההיערכות המועצה תעמיד סיירים ביער קדימה ואילנות.

תגובה 1

  1. http://my.israelgives.org/he/HelpHaifa#.WDdKrvl95EY

    תרומות לנפגעי הדליקות בחיפה.
    חשבו לעצמכם כמה מאמץ כסף וזמן נדרש לרכוש בית , לרכוש רכוש ולבנות זכרונות בסביבה שלך.
    תוך יום אחד כל זה נמחק בשל השריפה (שקרתה כתוצאה מפעולת טרור של מחבלים שפלים)
    אנשים איבדו את בתיהם ורכוש רב ,שלא נדבר על פגיעה נפשית קשה , אנא עזרו לנו לשקם את הנפגעים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן