נתניה: קומת מגורים נרכשה ב-10 מיליון שקלים

1
124
הדמיית מגדלי לגעת בים
מגדלי לגעת בים - הדמיה. צילום 3division.

איש העסקים והמפיק היהודי-רוסי אלכסנדר דוסטמאן רכש קומה שלמה בפרויקט "לגעת בים", ברחוב דנקנר 21, בנתניה תמורת כ- 10 מיליון שקלים. מדובר למעשה בשתי דירות יוקרה בנות 4 ו- 5 חדרים בשטח כולל של כ- 330 מ"ר הממוקמות בקומה השישית בפרויקט ומיועדות לצרכי מגורים עבורו ועבור בני משפחתו.

פרויקט היוקרה "לגעת בים", אשר ממוקם בקו ראשון לים סמוך למרכז הבילויים של העיר, נבנה על ידי החברה הקבלנית צוות שלמה ברקוביץ וממומן באמצעות מערך ערבויות וליווי פיננסי של חברת הביטוח הראל.

הבנין המפואר כולל 58 דירות יוקרה – בשני מגדלים בני 15 קומות כל אחד, כאשר 12 הקומות התחתונות בכל מגדל כוללות שתי דירות בקומה ואילו שלוש הקומות העליונות, המחברות את שני המגדלים, כוללות עשר דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז.

מתחם הפרויקט משתרע על פני שטח של 1.8 דונם וכולל גם בריכת שחייה מקורה המשקיפה לים, חדר כושר, ספא, מועדון דיירים, ארבע מעליות מהירות, לובי מפואר, עם עמדת שומר בכניסה, וחניון תת קרקעי ובו שתי מקומות חניה עבור כל דירה.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי הפרויקט בתכנונו של משרד האדריכלים קו מתאר ובנייתו אמורה להסתיים באוגוסט 2016. כמחצית מהדירות כבר נמכרו או נמצאות בהליך מכירה, כאשר בין רוכשי הדירות נמנים אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים, מהארץ ומחו"ל.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן