נתניה: קורס מומחי רשתות במכללת אורט להנדסאים

0
124
מכללת אורט נתניה. צילום יחץ

השבוע קיבלה מכללת אורט נתניה אישור לפתיחת מסלול לימוד חדש בשנת הלימודים הבאה תשע"ו – Cisco Certified Network Associate (CCNA). המסלול יכשיר טכנאי רשתות מוסמכים על פי קריטריונים של חברת סיסקו, המוכרים בכל העולם.

הקורס יקנה לסטודנטים, המבקשים לעבוד בתחום רשתות התקשורת המקומיות והמרחביות בארץ ובעולם, בסיס ידע מקצועי נרחב בתחום תקשורת הנתונים, כמו גם יכולת לתפעל, להקים ולתחזק רשתות תקשורת. בסוף הקורס, יהיו הבוגרים מוכנים מקצועית לגשת למבחן ההסמכה הבינלאומי של סיסקו, המעניקה תעודה המוכרת ומוערכת בשוק התקשורת בכל העולם.

סיסקו היא חברת התקשורת המובילה בעולם בציוד התקשורת ובקביעת פרוטוקולים (סטנדרטים) בנושא. הקורס יועבר על ידי SGC Knowledge Transfer אקדמיה מוסמכת של חברת סיסקו העולמית ומורשית בלעדית להעביר קורסי CCNP בארץ.

המבקשים להתקבל במסלול ידרשו בראיון קבלה עם מנהל התחום ומבחן עיוני באנגלית. משך הקורס 160 שעות אקדמיות.

אורי גולדברג מנהל המכללה להנדסאים אורט נתניה מסר, כי "רשתות התקשורת הוא אחד מהתחומים המבוקשים ביותר כיום בעולם ההיטק, עם אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות. הקורס החדש מסייע בהעברת ידע לארגונים מהמגזר הבטחוני ומגזר הטלקום. השילוב בין החזון, הידעכ המקצועי והכלים ההדרכתיים פורצי הדרך של חברת סיסקו, מאפשרים ללומדים לקבל ערך מוסף אמיתי עם הכשרה מעשית גלובלית".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן