נתניה: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת משאית

בשעות הבוקר נהרג רוכב אופנוע בן 30 מפגיעת משאית בתאונה שאירעה בשדרות בן גוריון בנתניה; נהג המשאית עוכב לחקירה

נתניה: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת משאית

זירת התאונה. צילום שלומי מרצ'ביאק, תיעוד מבצעי מד"א

ביום ראשון בשעות הבוקר אירעה תאונת דרכים קטלנית בשד' בן גוריון בנתניה, סמוך לשלולית החורף. רוכב אופנוע בן 30 נהרג מפגיעת משאית.

פראמדיקים ומתנדבים של מד"א שהוזעקו למקום, נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע. פאראמדיקית מד"א אוריאן קינן סיפרה: "כשהגענו למקום ראיתי במרכז הכביש רוכב אופנוע כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

מהמשטרה נמסר, כי "למשטרת ישראל נמסר על  תאונת דרכים בין משאית לדו גלגלי ברח' בן גוריון בנתניה. נהג המשאית מעוכב במקום. על פי גורמי רפואה נקבע מותו של רוכב הדו גלגלי. בוחני תאונות דרכים של מרחב שרון פתחו בחקירה".

אופירה חסיד

אופירה חסיד

עיתונאית at ksn
אופירה חסיד משמשת כעיתונאית וכעורכת משנה בשבועונים קול השרון, השרון שלי ובפורטל ksn.
אופירה חסיד

כתבות אחרונות של אופירה חסיד (כתבות נוספות של הכותב)

תגובות

תגובות

תגובת אחת.

  1. נהגי משאיות, רוב מוחלט, 99% –––– הם פושעי כביש.
    הם דוהרים בכביש כמו שער נהגים, מעל למהירות המותרת של 90 קמ׳ש.
    כולם, חוץ מבודדים(כולל אנוכי) נוסעים מעל 100 קמ׳ש בכביש 2, 4…
    שד׳ בן גוריון מהירות מקסימלית === 60 קמ׳ש.
    למרות זאת, כולם, ואני מדגיש, 99.99% מנהגים לא רק נוסעים מעל 60, אלא בקלות עוברים על 80 קמ׳ש.
    וזה גם כולל משאיות.

    נשאלת שאלה: איפה משטרת דרכים ????
    במה עוסקים שוטרים אלה כל היום ????
    למה אנחנו לא רואים אותם ????

    אני גרתי 30 שנה בצפון אמריקה.
    בכל כביש יש נוכחות משתרה כל היום, 24/7.
    הם יכולים לשבת בצד הכביש, או בכל נקודה שאפשר לראות את התנועה, ושנהגים יראו אותם.
    רק דבר כזה פשוט מונע הרבה תעונות.

    דבר שני – מכוניות משטרה לא מזוהות כל הזמן בתנועה, עוצרים נהגים, שעשו עבירה אחת או אחרת.
    זה נקרה DRIVER EDUCATION.
    לכן בצפון אמריקה קיימת תרבות נהיגה, או DRIVING CULTURE, שהיתפתחה מאז הופעתה של מכונית ראשונה לפני למעלה מ 150 שנה.

    בישראל זה לא קיים, וזה לא יקרה בגלל סיבה אחת: רוב נהגים בישראל ברמה של 4, כשבארה׳ב וקנדה כל נהג הוא ברמה 8–10.
    בישראל 50% של כל הנהגים לא יכלו לקבל רשיון נהיגה בקנדה ובארה׳ב לא בפעם ראשונה, לא בפעם שניה. כל מבחן זה שיעור של נהיגה חדשה. ככה ישראלים לומדים להיות נהגים אמיתיים.
    כל עוד אין נוכחות משטרה בכבישים בישראל, כולם נוהגים כמו פרועים, כולם עוברים לא רק על חוק אחת, אלא על הרבה חוקים בזמן נהיגה.

    השב

שלחו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מאמרים נוספים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות