נתניה: שלב נוסף בפרויקט בראשית יוצא לדרך

0
184
פרויקט בראשית. צילום יח"צ

בימים אלה נפתח לשיווק שלב ב' של פרויקט בראשית בנתניה. לאחר ששווק במלואו שלב א' בפרויקט החליטה חברת מגל מ. אביב נתניה בע"מ לפתוח לשיווק גם את שלב ב' בפרויקט בראשית בנתניה הכולל 48 יחידות דיור חדשות בבניין מגורים בן 13 קומות מגורים ועוד 2 קומות מסחר.

פרויקט בראשית בנתניה כולל בסך הכל 97 יחידות דיור על פני 2 בנייני בני 12-13 קומות כשמתחתיהן עוד 2 קומות מסחר בשטח של 3,700 מ"ר. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 3-4 חדרים בלבד. בנוסף נמסר, כי במקום תוקם גינה פרטית לשימוש דיירי הפרויקט בלבד. אכלוס הפרויקט צפוי לקראת מאי 2020.

לרגל פתיחתו לשיווק של שלב ב' בפרויקט הודיעה החברה, כי היא החליטה לצאת במבצע מימון מיוחד במסגרתו יוכלו רוכשי הדירות לשלם 20% בעת החתימה על ההסכם ו-80% מסכום הרכישה לקראת האכלוס.

נמסר, כי דירת 3 חדרים בפרויקט בשטח של 88 מ"ר ועוד מרפסת בשטח של 12 מ"ר וחניה מוצעת לשיווק החל מ- 1.52 מיליון שקל. דירת 4 חדרים בפרויקט בשטח של 113 מ"ר ועוד מרפסת בשטח של 14 מ"ר חניה מוצעת לשיווק החל מ- 1.65 מיליון שקל.

הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל אלכס פריאון בשיתוף משרד האדריכלים טטרו. מיקומו של הפרויקט במרכז המתפתח של העיר נתניה ברחוב זנגביל אשר בקרבתו ממוקמים גני ילדים, בתי ספר, בית כנסת, היכל התרבות, קניון השרון, תחנה מרכזית לתחבורה ציבורית ועוד.

מנהל החברה ד"ר רענן כהן ציין כי "בתכנון הפרויקט חשבנו על קהל היעד, שכולל בין היתר זוגות צעירים מהעיר נתניה ומסביבתה וכן תושבי חוץ המבקשים להתגורר במרכז המתפתח העיר שעובר הליך של התפתחות והתחדשות בקצב מואץ. קצב המכירות המהיר במסגרתו שלב א' שווק במלואו בפרק זמן קצר מעיד על הביקושים הרבים להתגורר במקום".

חברת מגל מ. אביב נתניה בע"מ עוסקת בפרויקטים של התחדשות עירונית וכן בפרויקטים נוספים של יזמות בעיר נתניה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן