נתניה: 20 מיליון שקלים לשדרוג רחובות

0
87

מערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, חשפה לפני כשנה את מצבו העגום של רחוב יהושע טהון. למרות תלונות התושבים והפניות הרבות לאישי ציבור בעיר נתניה ולעיריית נתניה. לפני כשבועיים הופתעו דיירי הרחוב לגלות, כי עבודות השדרוג הגיעו סוף סוף אליהם, זאת בנוסף לרחובות נוספים, אשר בוצעו בהם עבודות תשתית ושדרוג.

כזכור תושבי הרחוב התלוננו לא פעם על ההזנחה של הרחוב והסכנה ללכת על המדרכות השבורות והבורות שנפערו במקום. תושבת הרחוב, יפעת כונקה, סיפרה אז, כי  "מדובר באוכלוסיה מבוגרת המתגוררת פה. יש גם ילדים. הבן שלי נפל מספר פעמים במדרכה הזו. שכנה שלי – אישה מבוגרת, הלכה עם המקל שלה שנכנס לבור, כתוצאה מזה היא נפלה ושברה את רגלה".

תושבת אחרת הוסיפה, כי לא יתכן שתושבי הרחוב ישלמו ארנונה גבוהה, אולם לא יקבלו תמורה נאותה: "הציפיות שלנו נמוכות. אנחנו לא שכונה חדשה בבנייה כדוגמת עיר ימים, אבל אין שום סיבה שלא יסדרו את זה. לא פעם ולא פעמיים אנשים נפלו ונפגעו. הגיע הזמן שיעשו משהו עם זה. רק בשבוע שעבר אחת השכנות מעדה במדרכה הזו. מדובר באזור נחמד, קרוב לים ואין סיבה שנרגיש אזרחים סוג ג' ".

בעקבות השדרוג תושבי הרחוב הביעו את שביעות רצונם וסיפרו, שהמדרכות רוצפו וכעת ניתן ללכת בביטחה וללא חשש לנפילה.

כאמור לאחרונה אושר בעיריית נתניה תקציב של 20 מיליון שקלים לשדרוג מספר רחובות בעיר. בין הרחובות שישודרגו הרכב, הנגר ואורט באזור התעשייה קריית אליעזר וכן ברח' ארלוזרוב בשיכון ותיקים, ברח' סמילנסקי שבמרכז העיר , ברח' יהושע טהון ורח' בארי בקטע שבין רח' משה שפירא לרח' סוקולוב.

עוד נמסר, כי העבודות באזור התעשיה הישן נועדו להשלים את הפיתוח חסר התקדים שנעשה במתחם, במסגרתו ביצעה העירייה באמצעות החברה לפיתוח נתניה עבודות נרחבות ומורכבות לחידושו. בין העבודות שבוצעו , נסלל רח' שכטרמן, המהווה ציר מרכזי וחשוב באזור התעשייה הצפוני של נתניה – העבודות כללו הקמת מערכות תאורה חדשות, חידוש המדרכות ובניית כביש חדש, ניקוז וכן החלפת תשתיות, מים וביוב בשיתוף תאגיד המים "מי נתניה".

במסגרת עבודות החשמל ברחוב ובתיאום חברת החשמל, הוטמנה כל רשת החשמל ופורקו מרבית עמודי הרשת. כמו כן, הוקם מעגל תנועה חדש בצומת הרחובות שכטרמן – האורזים ומערכת רמזורים חדשה בצומת שכטרמן – הפלדה. עוד בוצעו עבודות שדרוג הכביש והמדרכות, לרבות חידוש תשתיות תת קרקעיות בקטע שמרח' הפלדה, בין הצמתים שכטרמן והמסגר והוקמו חניונים בציר האורזים באיזור המערבי ולאורך הכביש.

קודם לכן סללה העירייה באיזור התעשייה – את רחובות העמל, המסגר והאורג, שלושה רחובות ותיקים, שלא נסללו מאז קם אזור התעשיה, כאשר בנאות גנים – נסללו בן היתר הרחובות זמבה, מונטיפיורי, בובליק, ויתקין צפון, שח"ל, בוסל, שפרינצק, שרה מלכין ואהרונוביץ.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן