נתניה: 60 ק"ג בשר הושמדו בסופר מקומי

0
212
תמונת ארכיון. צילום יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות

משרד הבריאות מרחיב פעילויות הביקורת והאכיפה בכל אזור נתניה: פקחי משרד הבריאות ערכו ביום רביעי השבוע ביקורת במחלקת הבשר במרכול "סופר בונוס" במרכז נתניה.

ממשרד הבריאות נמסר לנתניה און ליין, כי במהלך הביקורת נמצאו בשרים ועופות, שחלקם פגי תוקף, שנארזו ללא רישיון יצרן, ללא סימון כנדרש ובתנאים תברואתיים ירודים. בהוראת הווטרינר המחוזי הושמדו כ-60 ק"ג מוצרי בשר והודו. בסניף עצמו טוענים, כי ממילא הבשרים יועדו להחזרה ולהשמדה ולמען הסר ספק – כלל לא הוצעו למכירה.

בהודעת משרד הבריאות ציינו, כי אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה, עלול להזיק לבריאות הציבור. עוד נמסר, כי משרד הבריאות ימשיך לנקוט בצעדי אכיפה כנגד עסק המזון.

מנהל סניף "סופר בונוס", קובי חג'ג', מסר בתגובה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "משרד הבריאות היה בביקורת פה, כל מה שהושמד היו מוצרים שיועדו להחזרה לספקים. הווטרינר הסביר שמבחינתו הוא דורש להשמיד אותם מידית וכך בוצע, בהסכמתנו. השיטה של החזרת בשר, זה שסוכן של ספק מגיע ובנוכחותו משמידים את זה. הווטרינר החליט להשמיד מידית ונענינו לבקשתו. כל המוצרים שנמצאים אצלנו טריים מעבר לכל ספק, עוברים את כל הבדיקות ועומדים בכל התקנים. המוצרים שהושמדו לא יועדו למכירה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן