נתניה: 65 ילדים סגורים חודשיים בגנים

1
85
אתר בניה בחצר
חצר אחד הגנים. באדיבות ועד הורי ילדי הגן

65 ילדי גני הילדים סביון ונוריות, בני 4 ו-5, אינם יוצאים מזה חודשיים, לחצרות הגנים, לשחק. המתקנים עומדים עזובים, החצרות נראות כאתרי בניה והילדים "כלואים" בגנים בעקבות עצירת עבודות הנחת הדשא הסינטטי.

כשבועיים לפני חג הסוכות הגיעו לגן פועלים, אשר החלו בעבודות להנחת דשא סינטטי בגנים. כשחזרו הילדים מחופשת הסוכות התברר, כי העבודות עדיין לא הסתיימו והגננות נאלצו להשאיר את הילדים לאורך כל היום בתוך הגנים.

זמן קצר לאחר מכן הידרדר המצב הבטחוני בארץ ועקב כך הופסקה עבודתם של הפועלים, שחלקם הגדול הם בני מיעוטים. לטענת ההורים, מאז ועד היום לא נעשה דבר על מנת לסיים את העבודות בחצרות הגנים.

ועד הורי ילדי הגנים פנה מספר פעמים לעיריית נתניה, אולם לטענתם, נמסר להם בעירייה, כי עקב המצב הבטחוני לא ניתן להעסיק בני מיעוטים, אלא עם מאבטח שיהיה צמוד אליהם. ההורים סיפרו, כי בעירייה נאמר להם שכעת אין מאבטח ולכן אי אפשר להמשיך בעבודות.

מספר הורים החברים בוועד ההורים של הגנים מסרו למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "הילדים שלנו כבר חודשיים לא יוצאים לחצר, אף גורם בעירייה מזוטר ועד בכיר לא נותן לנו מענה הולם ותשובה אחראית. בינתיים הילדים שלנו סגורים בין ארבע קירות ולא יוצאים לדבר הבסיסי ביותר – חצר הגן. זה מאוד מורגש, הם חוזרים הביתה לא רגועים ואפילו הם אומרים שמאוד רוצים לצאת אבל לא ניתן כי עדיין לא שמו לנו את הדשא. פנינו עד מנכל העירייה ואפילו מלשכתו אין תשובה. הגננת והסייעת מיואשות, גם הן פנו לכל הגורמים בעירייה, אולם הילדים שלנו עדיין כלואים בגן ולא נראה שזה מפריע למישהו".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "העבודות בגני הילדים ברח' יהודה הנשיא, אכן הופסקו עקב המצב הבטחוני. העירייה תשמח לחדש את העבודות, כאשר הדבר יתאפשר". מערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין תעקוב אחרי המצב בגני הילדים.

כלואים בגן
חצר מסוכנת לילדים. באדיבות ועד הורי ילדי הגן

תגובה 1

  1. לא מבינה למה הילדים צריכים לסבול!!! למה אי אפשר להעסיק עובדים יהודים!!!בושה!!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן