נתפס עם קוקאין ונדון לשעות לציבור

0
227
עו
מייצג. עו"ד מירון רוזנטל. תמונת ארכיון

צעיר מנתניה בן 23 נעצר בחשד להחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. מכתב האישום שהוגש נגדו עולה, כי במהלך חיפוש בבית בו התגורר, גילו השוטרים בחדרו, בתוך מתקן לעטים, שתי שקיות קטנות ובהן סם מסוג קוקאין במשקל של כ-7 גרם. עוד עולה, כי הנאשם החזיק ברכבו ובביתו סכומי כסף רבים ומשקלים דיגיטליים.

בכתב האישום המקורי הואשם הצעיר בהחזקת כמות גדולה יותר של קוקאין, אולם לאחר שנשמעו הוכחות בתיק וגרסאות השוטרים לא התקבלו הסכימו בתביעה לתקן את כתב האישום לגבי כמות הסמים.

בהמשך הגיע פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, להסדר עם התביעות, לפיו יעשה הנאשם 100 שעות לטובת הציבור שעות לציבור ויוטל עליו קנס בסך 1000 שקלים. התביעה הסכימה להסדר הטיעון, תוך התחשבות בנסיבות חייו הקשות של הנאשם ואף הגיעה להבנה, כי מדובר בשימוש וצריכה עצמית חד פעמית על רקע הדרדרות נקודתית עם קושי משפחתי.

עו"ד רוזנטל טען, כי "מדובר בבחור נורמטיבי שהאירוע הזה לא משקף את אורחות חייו וזוהי מעידה יחידה. היום הוא נמצא במקום אחר לגמרי, לא משתמש בסמים וגם לא באופן חריג". עוד טען עו"ד רוזנטל, כי "בזכות כתב האישום מינף הנאשם את מצבו". הנאשם לקח אחריות על מעשיו והביע צער.

שופט בית משפט השלום בנתניה, עמית פרייז, קיבל את הסדר הטיעון בין הצדדים וקבע, כי "לאור עברו הנקי של הנאשם ונסיבות חייו המיוחדות כפי שמפורט בתסקיר, כמו גם היותו נקי משימוש בסמים, מביאים את ההסדר לכך שההקלה שבו הינה במתחם הסבירות". בנוסף לשעות לציבור ולקנס, גזר השופט פרייז על הנאשם תשעה חודשי מאסר על תנאי.

עו"ד רוזנטל מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "אני מודה לתביעה על החלטתה הנכונה לתקן את כתב האישום ולחזור בה מהאישום לגבי כמות הסם ונסיבות החזקתו" .

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן