סוכן סמוי הביא למעצר עשרות חשודים בסחר בסמים

0
278
מבצעים חיפושים בעת המעצרים. צילום דוברות המשטרה

במסגרת מלחמתה של משטרת ישראל בעבירות סמים המשבשות את שגרת החיים הבטוחה של האזרחים הנורמטיביים, הפעילה משטרת ישראל סוכן חשאי שהחדירה בעורמה לקהילת סוחרי הקוקאין דרך אפליקציית הטלגרם. הסוכן הביא למעצרם של עשרות חשודים בשרון ובשפלה בחשד לסחר בקוקאין, ב"מים של הרב", ובמריחואנה.

עשרות חשודים כסוחרי קוקאין, שסברו כי פעילותם הפלילית באמצעות אפליקציית טלגרם בטוחה מחשיפה נעצרו, בבוקר יום רביעי, במבצע רחב היקף של יחידה מרכזית במשטרה ישראל, לאחר הבשלת חקירה סמויה מתוחכמת ומורכבת שכללה החדרת סוכן חשאי כסוחר קוקאין לתוך רשת מפיצי הסם.

מהמשטרה נמסר, כי במשך למעלה מחצי שנה, רכש סוכן משטרתי (מקור-סוכן-חשאי, מס"ח- סוכן המאותר על ידי משטרת ישראל מקרב העולם העברייני ומופעל על ידה לאיסוף ראיות והפללת עבריינים) את אמונם של סוחרי קוקאין פעילים ברשת הטלגרם כסוחר סמים לכל דבר, והביא להפללתם, לכאורה, של למעלה משלושים חשודים כמפיצי קוקאין במרכז הארץ.

עוד נמסר, כי המבצע המשטרתי פורץ הדרך, נועד להרים מסך מעל תשתית סחר בקוקאין בדרג מפיצים וסוחרים המתנהלת באמצעות אפליקציית הטלגרם המאפשרת התכתבות מיידית ופרטית.

במהלך ההפעלה נכנס הסוכן לקבוצות הפצה של קוקאין בטלגרם, עבר תהליך "סינון בטחוני" של פעילי הרשת לרבות בדיקת זהות, העברת מסמכי זיהוי רשמיים שלו ודפים אישיים שלו ברשתות החברתיות, ולאחר תהליך אישור ממושך, הוגדר על ידי אנשי הרשת כסוחר מהימן שאין לחשוש מפניו, והחלו לספק לו סמים בכמויות מסחריות.

הסוכן, בעל ניסיון אישי בתחום הסחר בסמים, הפך ללקוח מועדף הזוכה להמלצות בקרב פעילי סחר בקוקאין כאחד שאפשר לסמוך עליו. במשך חודשים, עסק הסוכן ביצירת קשר באפליקציה ובמפגשי קניית הסמים, תוך שהוא מלווה לאורך כל הדרך על ידי מערך הסוכנים של יחידה מרכזית במשטרת ישראל.

במהלך ההפעלה הוציא לפועל "הסוחר" המשטרתי 22 עסקאות "מסחריות" של קוקאין ,14 עסקאות קנאביס, ועסקת MDMA בגבישים למהילה במי שתייה ( סם הזיות המכונה "המים של הרב").

משעות הבוקר של יום רביעי, עסקו צוותי מעצרים רבים של משטרת ישראלית ישראל במעצר החשודים בנתניה, רחובות, פתח תקווה, רמלה, כפר סבא, לוד, טייבה ורמת גן.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן