סכנה: נתניה מציגה מדרכות לקויות

5
100

ברחובות רבים בנתניה תשתית מדרכות לקויה; תושבים טוענים, שגם כשמבוצע תיקון קוסמטי הוא נעשה, במקרים מסוימים, בצורה חובבנית. רק בעקבות התערבות נתניה און ליין – ksn הליקויים יתוקנו

—–

 תושבי רחוב הולנד סובלים מזה זמן רב מליקויים במדרכות, בתאורה ומלכלוך ברחוב. במשך חודשים רבים פנו תושבי הרחוב לעירייה, העלו טענותיהם בפייסבוק, ואולם, לטענתם, הרבה לא נעשה וגם המעט שתוקן, נעשה בצורה חובבנית, המסכנת את הולכי הרגל.

 ש. (שם מלא שמור במערכת) מתגורר ברחוב הולנד. "פנינו מספר פעמים לעירייה לגבי מצב הכביש, מצב התאורה, מצב המדרכה ומצב הניקיון. העירייה החליפה קטע של אבנים משתלבות במדרכה, אבל השאירה חריץ מאד גדול ומסוכן בין המדרכה לכביש. שאר המדרכה מלאה במפגעים. יש קטעים בהן חסרה מדרכה או שהאבנים שקועות. הכביש מחורץ ולא נעשו בו תיקונים. פנינו לעירייה וביקשנו גם שיציבו פסי האטה ברחוב, אולם נענינו בשלילה על ידי ועדת התנועה, בטענה, שאין מוסד חינוכי ברחוב – אלא שאותה עירייה מפרסמת כי בית ספר נעם שוכן בקצה הרחוב". "אנחנו מתגוררים ברחוב, שגובה הארנונה למשפחה עומד על 1800 שקלים בממוצע. האם כך צריך להיראות רחוב בעיר נתניה?", הוא שאל.

 גם תושבי רחוב גורדון טוענים, שמצב התשתיות ברחוב מהווה סכנה להם ולהולכי הרגל העוברים ברחוב. לטענת התושבים המדרכות שבורות ולא פעם קרה שאנשים נפלו שם. למרות פניותיהם הרבות לעירייה, לא נעשה דבר – למרות ההבטחות שהעירייה תבדוק והבעיות יועלו לדיון".

 תושבי הרחובות הולנד וגורדון לא היחידים המתלוננים על סכנה בהליכה על המדרכות. מזה זמן רב מחכים תושבי רחוב יהושע טהון שהמדרכות יתוקנו. אולם, למרות שעברו חודשים רבים והבטחות רבות לבדוק את הנושא, ולמרות שנעשה ניסיון תיקון שהחמיר את המצב בעקבות כתבה שפורסמה בנתניה און ליין – ksn, הרבה לא נעשה

 מ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל, התייחס לרחוב יהושע טהון ולרחובות רבים אחרים בעיר. "התיקון ביהושע טהון לא ראוי, לא נכון ובוצע בצורה לא מקצועית. יש לא מעט רחובות שעיריית נתניה לא הגיעה לכולם וצריך להגיע. לגבי אותן מדרכות, זה בין סדרי העדיפויות שהעליתי אותם מזה מספר חודשים ואני אעשה כל מאמץ להכניס את זה לשנת 2015. אני, כממונה על התשתיות אעשה ועושה כל מאמץ לקדם את אותן מדרכות מאד בעייתיות. לא ניתן לעשות את הכל ביום אחד. הייתה הזנחה של המון שנים".

לעניין רחוב הולנד הגיבה עיריית נתניה בתחילה, כי "העירייה קשובה לצרכי השכונה ופועלת בהתאם לתכנית העבודה". רק לאחר פנייה נוספת של קול-השרון ודרישה להתייחסות לבעיות ברחוב, נמסר: "בהתאם לצורך שעלה לפני כשנה הוספנו תאורה ברחוב, כמו כן בוצעו תיקוני תשתית נקודתיים. באשר לנושא הניקיון והתאורה – הנושא הועבר לגורמים המקצועיים ויטופל במידת הצורך. לאור פנייתכם – יכולים נציגי השכונה לתאם סיור עם מנהלת אגף שכונות רבעים במהלכו ייבדקו הדברים". ואילו מחזיק תיק השכונות, חבר המועצה עקיבא יצחקי ביקש מהתושבים לעדכן אותו, ישירות, בנייד האישי שלו שמספרו 052-2-888-212, בכל תלונה.

 באשר לרחוב גורדון נמסר, כי "הרחוב עובר שדרוג משמעותי ומושקעים בו משאבים רבים".

5 תגובות

  1. כל הכבוד על הכתבה הבעיה לא רק ברחובות האלו גם ברחוב ישנם רחובות רבים בעיר עם ליקויים בכבישים והמדרכות ולא נעשה דבר

  2. מדברים על שדרוג רחוב גורדון זה כמובן הכיכר אבל מה עם המדרכה בשלושת הבתים גורדון 56 עד 58 .כבר שנתיים שאנחנו מתלוננים וכותבים מכתבים והתשובה היא ידונו על זה!!! עוד לא הגיע הזמן? אין תקציב לשלושת הבתים?

  3. כל הכבוד על הכתבה המבורכת. סוף סוף מישהו מסיר את הכפפות ומטפל בנושאים הכואבים לתושבי נתניה. עלויות התיקון עולות בהרבה פחות מכול עליות התביעה שעיריית נתניה נתבעה עד היום על ידי תושבים אשר נפגעו כתוצאה מליקויי המדרכות. גם בשכונת גלי ים העירייה מזניחה את התשתיות ובמיוחד את המדרכות.

  4. ראיתי הנמכת המדרכות בכדי לאפשר עליה על המדרכה בקלות.ביצוע חובבני.נכה לא יכול לעלות כלל עם כסא גלגלים היות וזה לא גובה 0 . בנסיעה על המדרכה הוא עלול להתקע או להתהפך.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן