עולם האופנה השתגע – בין הסגול לפרחוני

3
214

מיד בתום שבוע האופנה הניו יורקי התעופפו להם בכירי תעשיית האופנה העולמית ללונדון, שם התקיים לו שבוע אופנה משלו – כיאה לאחת מארבע בירות האופנה העולמיות. אם, בעבר, נדמה היה שלונדון ביחס למתחרות משעממת יחסית – הרי שהממלכה הבריטית פשוט הדהימה ושברה את כל המוסכמות.

בשונה מניו יורק בה ראינו אופנה גבוהה ומאופקת, בלונדון ניתן היה לראות שהדרמטיות חגגה. בתי האופנה השונים, בהם, ברברי, לאקס, מולברי, טופ שופ, ויויאן ווסטווד ורסאצ'ה ועוד רבים וטובים אחרים, בחרו להעלות על המסלול לוקים צבעוניים ותיאטרלים ולהציג אופנה מאוד אבסטרקטית ולא יומיומית. השמרנים יותר יטענו שמדובר בטעויות של אופנה, אולם חוסר ההתנצלות וההעזה הפכו שילובים שנדמה עד היום כבלתי אפשריים, למושלמים ומלאי סטייל, מוגזמים אך מעוררי הערצה. חמישה טרנדים בלטו במיוחד בשבוע האופנה בלונדון. במיוחד עבורכם סיכמתי אותם.

of4030317

טרנד 1: כמה שיותר שונה על גבול המשונה הרי זה משובח

מעשה בנעליים. אם יש טרנד שאהבתי במיוחד ולמען האמת נפוץ כבר זמן מה בקהילת המשפיענים, זו נעל מיוחדת ומשונה המתפקדת כפריט הלבוש העיקרי, והבולט בכל ההופעה. ככל שהנעל תיראה שונה ומשונה, כך היא תהיה טרנדית יותר.

of5030317

טרנד 2: חגורה מעל In – חגורה ברצועות המכנס Out

חגורה על מעיל. החגורה, אותו אקססורי משעמם ובנאלי, עושה קאמבק היסטרי ותופסת מקום בשורה הראשונה של "המשדרגים" לצד התיק, הנעליים ושרשראות הסטייטמנט. לא עוד חגורה ברצועות המכנס. מעכשיו, את החגורה אנחנו חוגרות מעל מעיל/ ג'קט בחלק הכי צר של המותן ומהדקות עד כמה שאפשר – מבלי לחשוב על הנפח שייווצר. ואם זה טוב לגוצ'י, זה מצוין לנו.

of6030317

טרנד 3: מעילי פוך ואזכורי פרווה סינטתית

מעילי פוך. אנחנו, אומנם, מדינה חמה במיוחד, אבל אין ספק שאם כבר מעיל אז מגמת מעיל הפוך הגדול של החורף לא רק מראה סימני דעיכה אלא זוכה לגזרות שונות בעלות קריצה עיצובית לחלל החיצון…

Woman Beauty Face Silk Cloth, Fashion Model Waving Fabric Purple

טרנד 4: הסגול הבוהק חוזר ובגדול

ורוד או סגול. בעוד הרחובות הלונדונים התמלאו באנשים הלבושים ורוד על כל גווניו, במסלול בלט במיוחד הצבע הסגול הבוהק. לא בתצוגה בודדת, אלא באין ספור תצוגות. המעצבים אימצו את הצבע עד כדי כך שהם יצרו לוקים מלאים של סגול מכף רגל ועד ראש. אז כן, הסגול ישלוט בחורף הבא!

0f3030317

טרנד 5: פרחוני ביתי בהשראה מפתיעה

פרחוני ביתי. טרנד שימשיך לתפוס מקום מרכזי גם בחורף הבא הוא המראה הפרחוני. בשונה מהחורף הנוכחי, ההשראה הפעם לא מגיעה מהטבע אלא מעיצוב הפנים. גוונים כהים ובדי ברוקאד וג'קארד המקנים לוק עשיר ויוקרתי. אני חייבת להודות, שבאופן אישי אני פחות מתחברת לטרנד הפרחוני, אבל לעולם אל תאמרו לעולם לא, אז אולי בשנה הבאה גם אני אפתיע עצמי….

ben_moshe

אופנה ברחוב – נתניה מתלבשת בסטייל

שם: טלי בן משה
גיל: 17
עיסוק: תלמידת תיכון ובלוגרית אופנה
ג'ינס: טופשופ
סוודר: Massimo dutti
מעיל: Red Valentino
סניקרס: סופרסטאר של אדידס
כובע גרב: זארה
משקפי שמש: Rayban

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן