נתניה מתרגזת: על עירייה שפשוט מטרטרת

1
184
אייל רוקח אורנה אביקזר אדיר בנימיני - נתניה מתרגזת
נתניה מתרגזת - המצעד השבועי

ארבעה תושבי נתניה מככבים, השבוע, במצעד השבועי של עיתון נתניה און ליין – בו אתם, התושבים, כותבים לנו מה מרגיז אתכם בהיבט ציבורי מקומי או ארצי. נתניה מתרגזת? מסתבר, שיש בהחלט על מה.

 

סכנת האמוניה
אורנה אביקזר: "מרגיז אותי, שעושים פעם בתקופה תרחישי פגיעה של טילים באותם מיכלי אמוניה הפזורים במפעלים ברחבי העיר נתניה, במקום לפתור את הבעיה ולקבוע שאסור להחזיק מיכלי אמוניה, לא משנה מה גודלם, באזורי אוכלוסין. מהר מאוד שכחו בעיר נתניה את שנת 2014, בה ארעו שני מקרי דליפת אמוניה. אחת במפעלי טמפו שהסתיימו ללא נפגעים והשנייה באזור עמק חפר בה נהרג כבאי ועל אזור שלם הוטל סגר במשך שעות ארוכות. כנראה, שבמדינת ישראל רק אסון יזיז דברים".

מוזיקה גרועה
עו"ד אדיר בנימיני: "מרגיז אותי, שרבים בעוסקים בתחום המוסיקה בישראל, מתקשים לקבל את הביקורת כנגד רמת הטקסטים והמלודיה המאפיינת שירים רבים שהפכו ללהיטים בעשור האחרון. זה ששיר נחשב לפופולארי, אינה אומרת שמדובר בשיר איכותי או בטקסט משובח. אני מתכוון, בעיקר, לביקורת אותה ספג אביב גפן, שהעז למתוח ביקורת מקצועית על תכנים מילוליים של שירים. לפעמים נדמה,לי, שהציבור שכח מהי תפקידה של הביקורת בדמוקרטיה…"

(נתניה תחתית
אייל רוקח: "מרגיז אותי, שבכל אזור הרחובות אחד העם ולילינבלום, חצרות חלק מהבתים הפכו למשתנות ציבוריות, הניקיון לא נראה בשטח והזוהמה בולטת לעין כל. כואב לי, שאת הפקחים רואים ברחוב, הם אפילו יודעים לחלק דו"חות תנועה וגם דו"חות לבעלי עסקים בשלל סיבות מגוונות – אבל טיפול בבעייה האמיתית, הרבה לא נעשה. ממש נתניה תחתית מלווה בריח של שתן".

עיריית נתניה היקרה, די לטרטר אותנו!

את אלי אייל, גמלאי ותושב העיר, מרגיז שכדי לקבל שירותים שונים מעיריית נתניה, התושבים צריכים לרוץ בין יותר מדי משרדים הפזורים ברחבי העיר

"לעיר נתניה היפה והמפוארת אין בניין אחד מרכזי לעירייה. כואב הלב לראות אנשים חולים, נכים, זקנים, מוגבלים, מדדים ומתענים הנאלצים לדדות בנסיעות למשרדי העירייה הפזורים לכל אורך ורוחב העיר. ברחובות תל-חי, שטמפפר, טשרניחובסקי, הרצל, ויצמן וכמובן ברחוב הצורן באזור התעשייה. בכל הרחובות הללו משרדי עירייה, שכל אחד מהם עוסק בתחום אחר ועל התושבים הצריכים את השירותים הניתנים בבניינים אלה, לדדות בכל רחבי העיר. שנים מדברים על הקמת בניין עירייה אחד גדול ומרכזי, ובינתיים, עיריית נתניה משלמת מיליוני שקלים בשנה להשכרת הבניין המרכזי ברחוב הצורן. בכסף ששילמו עד כה להשכרה יכלו כבר לבנות בניין שלם ומכובד. כגמלאי, אני מוכן לתרום אלף שקלים ראשונים עבור אבן פינה לבניין עירייה חדש – כזה הממוקם בצמוד למשרדי הביטוח הלאומי, מגן דוד, בית המשפט ובית הדין הרבני ובעיקר בסמיכות לתחנת אגד ולצומת נתניה".

כתבות העשויות לעניין אתכם: 

נתניה מתרגזת: על חצרות מוזנחות בגני ילדים

נתניה מתרגזת: על חלמאות עירונית וכביש תקוע

נתניה מתרגזת: על צומת האלוהים והבטחות שיש לקיים

אם גם אתכם מרגיזים נושאים בעלי אופי ציבורי, אתם מוזמנים להגיב כאן ואולי תופיעו במצעד השבועי של זה מרגיז אותי

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן