עשרות תלמידים נותרו ללא הסעות לבתי הספר

0
172
אוטובוסים בנתניה, קווי התחבורה הציבורית בנתניה
צילום fotolia

ארבעה ימים לאחר פתיחת שנת הלימודים ועשרות ילדים, בהם ילדי החינוך המיוחד, טרם שובצו למערך ההסעות העירוני. ההורים מאשימים את עיריית נתניה באוזלת יד, וזועמים על-כך כי הם נאלצים ימי עבודה ולממן מוניות ספיישל בניסיון להביא את ילדיהם לבתי הספר.

"יש פה הורים, שאין להם הסעות מיום שישי. אין ליווי ואין מענה. הילד שלי צריך להגיע עצמאית מיוחנן הסנדלר לבית ספר עוזיאל ברחוב רמבה. כל שנה, במהלך שבע השנים האחרונות יצרו איתנו קשר. הפעם לא. היה לעיריית נתניה זמן של חודשיים להתארגן. זו חוצפה וזלזול. בסופו של דבר הם נכשלו. מאות תלמידים נשארו בלי הסעות. כל הזמן אומרים לנו שיצרו איתנו קשר, אבל בינתיים אנחנו נאלצים להסיע את הילדים שלנו ומי שאין לו רכב נאלץ לשלם על מונית ספיישל" סיפרה אחת האימהות.

אם אחרת ציינה בכאב, כי "עיריית נתניה צריכה לדאוג לילדים. הם היו צריכים לדאוג לזה בזמן החופשה. אנחנו גם מפסידים ימי עבודה בניסיון לפתור את בעיית ההסעות, וגם נאלצים לשלם מכיסנו, פעמיים ביום, מוניות "ספיישל" לילדים. לרבים מאיתנו אין רכבים. לא יתכן שגם נפסיד ימי עבודה וגם נשלם עבור מוניות ספיישל כדי לקחת ולהביא את הילדים שלנו. מה יעשו הורים שאין להם כסף לפעמיים ביום מוניות ספיישל? שהעירייה תשלם על הכשלון שלה ותממן לנו מוניות ספיישל עד שהיא תפתור את הבלאגן שנוצר".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "מינהל החינוך נערך בצורה מקצועית, אחראית ועניינית בנושא. אולם, יש לזכור שנושא מתן המענים לילדים בעלי צרכים מיוחדים מורכב. עד שלא מסתיימות ועדות ההשמה, לא ניתן להיערך ולתכנן את ההיסעים. בנוסף, לעיתים, מינהל החינוך נדרש לשבץ ילדים גם במסגרות מחוץ לעיר, בשל אופי הצרכים. מעבר לכך, לעיתים, הורי הילדים מתנגדים לשיבוצים. העירייה תמשיך לעשות כל מאמץ כדי להיענות לצרכים, בכפוף לחוזר מנכ"ל משרד החינוך".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן