פילה דניס בעשבי תיבול – כך תכינו שניצל דג

פילה דניס בעשבי תיבול, כזה שמזכיר שניצל דג, הוא קל להכנה והכי חשוב נעשה בתנור. קבלו מתכון בריא ומהיר של לולי גת פיניש, מומחית לתזונה בריאה

1
721
פילה דניס בעשבי תיבול, כזה שמזכיר שניצל דג, הוא קל להכנה והכי חשוב נעשה בתנור. קבלו מתכון בריא ומהיר של לולי גת פיניש, מומחית לתזונה בריאה
צילום באדיבות לולי גת פיניש
פילה דניס בעשבי תיבול, כזה שמזכיר שניצל דג, הוא קל להכנה והכי חשוב נעשה בתנור. קבלו מתכון בריא ומהיר, ששומר על כל הערכים התזונתיים. את המתכון מספקת לנו לולי גת פיניש, מומחית מובילה בתחום הנטורופתיה וכן שפית לבישול בריא. שני הטיפים המרכזיים שלה לבישול בריא הם: בישול קצר כדי לשמור על ערכים תזונתיים, ושימוש בשמן זית לקראת הסוף – כך נמנעים מטיגון.

פילה דניס בעשבי תיבול | רמת קושי: קל

מרכיבים:
6 פילטים דג דניס או כל דג אחר שאתם אוהבים.
צרור פטרוזילה.
צרור כוסברה
מיץ לימון מלימון אחד.
שמן זית.
מלח.
פלפל שחור.
3 ביצים אורגניות
פירורי לחם מחיטה מלאה.
אופן ההכנה:
בקערה אחת שוברים את הביצים. בקערה שנייה מוזגים שתי כוסות פירורי לחם מחיטה מלאה ומלח פלפל לפי הטעם. לוקחים קערה שלישית ומוזגים לתוכה פטרוזיליה וכוסברה קצוצים דק דק – יחד עם כוס מיץ לימון סחוט טרי.
לוקחים מגש המותאם לתנור ומניחים נייר אפייה. מחממים את התנור מראש ל 170 מעלות.
מתחילים בעשייה. לוקחים פילה דג וטובלים אותו בקערית הביצה. לאחר מכן טובלים אותו בקערית עם פירורי לחם. טובלים שוב בקערית עם הביצה ולבסוף טובלים בקערה עם עשבי התיבול ומניחים בתבנית .
לאחר שהכנו את כל הפילטים, אנו מכניסים לתנור. לאחר 10 דקות יש לפתוח את התנור ולהזליף מעט שמן זית על הדגים. נשאיר בתנור לעוד 10 דקות. 
אהבתם? מוזמנים להתרשם ממתכונים נוספים כאן: נתניה מבשלת וגם אופה

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן