חמישה פריטי אופנה חובה בכל ארון בגדים

3
995
5 פריטי אופנה שהם חובה בכל ארון בגדים
5 פריטי אופנה שהם חובה בכל ארון בגדים

 

נשים רבות שואלות אותי, במסגרת עבודתי כסטייליסטית, מה לטעמי חייבת כל אישה שיהיה בארון הבגדים. רוצה להראות עכשווית אך עם זאת לא ליפול למלכודת הטרנדים ולשדר לוק מודרני ויוקרתי? זה ממש לא מסובך. כל שעלייך לעשות זה לשדרג את המלתחה הקיימת שלך עם פריטים יומיומיים – פריטי אופנה שהם חובה…

1. תיק ממש גדול. אם את מתכוונת להשקיע במשהו, אז תרכשי תיק איכותי סופר גדול שיהיה פריט ה-wow הראשון שלך. הוא יחזיק מעמד לנצח ויהיה הג'וקר במשחק המלתחה שלך.

2. ווסט/ ג'קט מפרווה מלאכותית. ברגע שאת לובשת את הפריט הזה, את מיד מרגישה יקרה יותר (נסי ותראי). מה גם שלא תמיד קל למצוא פריט אחד אשר משלב גם נוחות וגם שיק – אז אם מוצאים פריט כזה חובה לרכוש אותו. אני ממליצה ללבוש ווסט פרווה, שמשלב מספר צבעים ולא בעל גוון אחיד כדי לסגנן פריטים נקיים כגון גולף לבן ומכנס שחור. השילוב הזה יצור מראה מתוחכם ומעניין.

3. ג'קט עור מיוחד. ג'קט העור יכול להקפיץ לך את כל ההופעה. אם תצליחי לקלוע ולרכוש את הג'קט הנכון את תלבשי אותו בכל יום למשך שנים. מומלץ לחפש ג'קט שמעוטר בניטים ופרנזים כי הם ייקרו את המראה שלו, אבל חשוב לדאוג שבג'קט מעוטר שכזה שאר הפריטים כגון כפתורים ורוכסן ישארו קטנים ולא ימשכו תשומת לב שתוזיל את המראה הכללי. את לא חייבת ללבוש אותו על הידיים בכל פעם, גם אם תתלי אותו על הכתף יווצר מראה עדכני בטירוף.

4. שמלת מידי שחורה נופלת. מדובר בפריט נוח, משוחרר וארוך מספיק כדי שתוכלי ללבוש בכל שעות היממה – גם בבוקר לעבודה וגם בערב למסעדה. כדי להפוך את השמלה לבעלת מראה מודרני ועכשווי, מומלץ לסגנן איתה לוק יותר ספורטיבי ביום ועקב מיוחד בערב.

5. מכנס עור שחור. משתעממת מהמכנסיים השחורים בארון שלך? ברגע שתרכשי זוג מכנסי עור שחורים, כבר לא תהיי. מומלץ לבחור זוג נוח, כזה שיהיה יפה עלייך גם אם תעלי או תרדי קילו או שניים. אל תחפשי מכנס צמוד מדי. להיפך. עם מכנס כזה אני ממליצה לסגנן חולצת טי שרט או חולצת משי לבנה מכופתרת וכדי להאריך את הרגליים, הייתי מוסיפה עקב סטילטו להופעה מושלמת.

כל חמשת פריטי אופנה אלה, בעיני, הם פריטי אופנה שחובה שיהיו בכל ארון בגדים נשי. היכולת לשלבם בווריאציות רבות, היא שהופכת אותם למשמעותיים כל-כך.

לכתבות נוספות על אופנה ועל סטיילינג העשויות לעניין אותך: 

זמן מגף – המגמות הבולטות לחורף 2017

סילבסטר ואופנה – כל הנוצץ הרי זה משובחאז מה הסטייל שלך? סגנון לבוש על קצה המזלג

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן