פרשה 255: ראש עיריית נתניה נחקרת באזהרה

0
80
ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, נחקרת החל משעות הבוקר המאוחרות של יום רביעי במשרד לה"ב 433 – זאת במסגרת פרשה 255. פיירברג-איכר הוזמנה כדי למסור את גרסתה לשורה של שאלות. במשטרה מציינים, כי הגיעה באופן עצמאי. תשאולה של פיירברג-איכר היה צפוי, בין השאר, לאור מעמדה. המשטרה חשפה ביום שני, כי יחידה להב 433 בשיתוף רשות ההון ורשויות המס פרשה שעיקרה מתן שוחד, טובות הנאה ומרמה בתחום הנדל"ן בעיר נתניה. על-פי החשד חברו גורמים שונים, בהם קבלנים, יזמים, עורכי דין, עסקנים וכן בכירים בעיריית נתניה, לקדם פרויקטים שונים שלא כדין ותוך ניצול קשריהם ומעמדם.

בליל שלישי עיכבה משטרת ישראל ארבעה אישים מקומיים, בהם שני קבלנים וגורם בכיר בעיריית נתניה. הארבעה נחקרים בשלב זה על הקשר שלהם לפרשה 255. בבוקר יום רביעי, כאמור, זומנה פיירברג-איכר לתשאול ולחקירה תחת אזהרה.

עם חשיפת הפרשה ביום שני עוכבו לחקירה עורכי הדין צפריר פיירברג, בנה של ראש עיריית נתניה, עורך הדין אברהם גוגיג הנחשב למקורבה של פיירברג-איכר, הקבלן אברהם תשובה והאדריכל גבי טטרו. ביום שלישי האריך בית המשפט את מעצרם בטענה לחשש לאפשרות לשיבוש הליכי חקירה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן