פרשה 512: בין העצורים תושב נתניה החשוד במעורבות ברצח

0
92

יממה לאחר מעצרם של כחמישים עבריינים הוארך מעצרו של תושב נתניה החשוד במעורבות בסחר בסמים; היום נעצר נתנייתי נוסף החשוד במעורבות ברצח.

 בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של תושב נתניה (54), אשר נעצר במסגרת פרשה 512, בה נעצרו כ-50 חשודים המזוהים עם העולם התחתון, רבים מהם מזוהים עם ארגונו של יצחק אברג’יל – אשר נעצר אף הוא.

המשטרה מייחסת לעצור מנתניה, אשר על פי המשטרה מזוהה אף הוא עם ארגונו של אברג’יל, ביצוע עבירה במסגרת ארגון פשע, יצוא, יבוא, מסחר ואספקת סמים מסוכנים, קשירת קשר לעשות פשע, השמטת הכנסה במזיד ואיסור הלבנת הון. החשוד מכחיש מכל וכל מעורבות.

בעוד המשטרה ביקשה להאריך מעצרו של החשוד ב-15 ימים בטענה לחשש שיבוש הליכי חקירה וסיכון ביטחונו של הציבור, טענו פרקליטיו, עורכי הדין דוד יפתח ויגאל דותן, כי טענות המשטרה מבוססות על אירועים שאירעו, לכאורה, בין השנים 2003-2006. עוד טענו, כי "אני בטוח שאין שום ראיה אמתית שקושרת אותו לעבירות. הוא נחקר, שיתף פעולה, ענה לשאלות. עצם העובדה שעצרו אותו יחד עם עוד עשרות עצורים אחרים היא לא צריכה להשפיע. הוא נתן הסבר לאיזה כסף שהיה אצלו ונתן הסבר להכל, והסביר שקיבל פיצויים מתאונת דרכים. מצאו כרטיס אשראי שהם טוענים שהוא גנוב, זה כרטיס של ידידה של אשתו, ששכחה אצלם בבית. כל השאר אין לו כלום חוץ מסיסמאות. כאשר יש חשוד ששומר על זכות השתיקה, אי אפשר להגיד ששאלו אותו רק שאלות מסגרת. מאז 1994, נדמה לי, אין לו הרשעות קודמות, הוא עובד, התחתן, נולדו ילדים, עובד בצורה מסודרת, אני לא חושב שבנסיבות האלה יש מקום להאריך לו את המעצר, אני מבקש לשחרר אותו בערבות”.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, האריך את מעצרו בשישה ימים בלבד.

בתוך כך נעצר בבוקר יום שלישי תושב נתניה, בשנות הארבעים לחייו, בחשד לכאורה למעורבות ברצח. פרקליטיו, עו"ד ג'קי סגרון ומיקי סיבוני, מכחישים בשמו כל מעורבות וטוענים בתוקף כי מדובר בלא יותר מאשר עלילה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן