פרשה 512: כתב אישום ראשון נגד שניים מהמעורבים ברצח דורון סרוסי

2
112

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד ברטו חג'ג', תושב נתניה בן 55, וכפיר כהן, תושב הרצליה בן 36, בגין רצח דורון סרוסי ז"ל בנתניה – בשנת 2004. על-פי כתב האישום הרקע למעשה – סכסוך כספי שהתגלע בין סרוסי לאחרים על חלקו בפיצוציה באזור נתניה. זהו כתב האישום הראשון שהוגש במסגרת פרשה 512.

מכתב האישום, שהוגש על-ידי עורכת דין אילה אורן והילה כהן, יחד עם עו"ד ניסים מרום מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), עולה, כי הנאשמים קשרו קשר לפגוע פיזית במנוח. בסמוך לחצות הלילה שבין ה- 18.4.04 ל-19.4.04, הגיעו הנאשמים לדירה בנתניה בה ישן המנוח, כשהם מצוידים בסכין.

בהגיעם לדירה, שאלו הנאשמים היכן המנוח, ולאחר מכן נכנסו ופנו ישירות אל החדר בו ישן המנוח. בחדר תקפו הנאשמים את המנוח בצוותא, בעודו שוכב במיטתו, שיספו את גרונו ודקרו אותו בחזהו, בכוונה תחילה לגרום למותו.

לאחר מכן הותירו הנאשמים את המנוח מתבוסס בדמו ונמלטו לתקופה ממושכת, בעודם דרושים לחקירה. סרוסי אושפז במצב אנוש בבית חולים, עם חתך בצוואר באורך של כחמישה ס"מ ומפצע דקירה בחזה שמאל. חרף טיפולים רפואיים רבים לא שב סרוסי להכרה מעולם והוא נפטר מפצעיו כעבור כחמישה חודשים.

מהבקשה למעצר עד תום ההליכים עולה, כי בידי הפרקליטות הודאה מפורטת של כפיר כהן אותה מסר למדובב שהוצב בתא מעצרו והודעת המדובב. יש להדגיש, כי מעיון בבקשה למעצר עד תום ההליכים, עולה כי מדובר בראיה ישנה, עוד משנת 2004, שלאחריה שוחרר כפי כהן פעמיים – מחקירות באותו הנושא. במקרה ברטו חג'ג, כך עולה מכתב האישום, קשר עצמו חג'ג' לאירוע מבלי שנתן הסבר לחלקו בפרשה. גם במקרה זה מדובר בעדות של מדובב עוד משנת 2004.. כמו כן, בידי הפרקליטות, ישנן הודעות של עדי ראיה, אשר הבחינו בנאשמים נכנסים לדירה וראיות נוספות. התיק נחקר במסגרת פרשה 512, המנוהלת על-ידי להב 433 יאחב"ל בשיתוף פעולה עם ימ"ר ת"א.

פרקליטיו של כפיר כהן, עורכי הדין ג'קי סגרון ומיקי סיבוני, מסרו לנתניה און ליין – ksn בתגובה כי "קיבלנו לידינו את כתב האישום. מדובר על אירוע משנת 2004, שמרשנו נחקר בו פעמיים ושוחרר פעמיים. לא ברור מדוע סבורה משטרת ישראל, שמה שלא הספיק לה פעמיים, יספיק לה בפעם השלישית. לא ברור גם מה המניע להגשת כתב אישום, שנראה במקרה הטוב חלש ביותר". מעצרם של השניים הוארך עד להחלטה אחרת.

 עשיתם כבר לייק לעמוד הפייסבוק החדש של נתניה און ליין – ksn? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן