פרשה 565 – שוחררו אייל ודוד בוקל

0
277
מייצג עו"ד ג'קי סגרון

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עודד מורנו, נענה לבקשת עו"ד ג'קי סגרון ושחרר את אייל ודוד בוקל, אשר נעצרו בחשד למעורבות בעבירות סחר בסמים. השופט מורנו קיבל את עמדתו של עו"ד סגרון וקבע, כי עוצמת החשד נמוכה ביותר.

החשודים נעצרו בשבוע שעבר במסגרת פרשה 565, במסגרתה נעצרו למעלה מ-30 חשודים, חלקם הגדול מנתניה, בחשד למעורבות בעבירות סחר בסמים ובאמצעי אמל"ח. לחשודים מנתניה ייחסו במשטרה עבירות של סחר בסמים.

מהמשטרה נמסר, כי מעצרם התאפשר בעקבות החדרה סוכנים סמויים לתעשיית הסחר בסמים ובאמצעי לחימה. במשך מספר חודשים פעלו סוכנים סמויים בשטח, גם באזור נתניה. במהלך פעילותם ביצעו עסקאות רבות של קניית אמצעי לחימה וסמים.

אייל ודוד בוקל נעצרו אף הם, לאחר שנחשדו במעורבות בביצוע עבירות סמים. פרקליטם של החשודים, עו"ד ג'קי סגרון, טען מלכתחילה, כי אין ראיות נגד החשודים. בדיון בבית המשפט טען, כי הסוכן הסמוי לא ידע לומר אם דוד בוקל נתן לו סמים. עוד טען: "הנוכחות במקום לא מוכחשת, כולם גרים שם, זה מתחם, אנחנו פה בדיני נפשות. אני כרגע מצטרף לדברי הסוכן. הסוכן אומר שאין מודעות. נאמר שהאיש הזה או הזה קיבלו כסף. איפה יש בהקלטות בקשות. מתגוררים שם המון אנשים, איפה יש ידיעה? צריך להראות ידיעה".

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עודד מורנו, קיבל את בקשתו של עו"ד סגרון ושחרר את החשודים למעצר בית עד לתאריך ה-30.11.16. בהחלטתו קבע, כי "עיקרה של החלטה זו נעוץ בחשד הסביר אשר הוצג בעוצמה נמוכה לצורך הארכת מעצר נוספת".

עו"ד סגרון מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "מלכתחילה אמרתי שמרשיי נעצרו על לא עוול בכפם וכי יש לקחת את דברי הסוכן המשטרתי בערבון מוגבל. בית המשפט אישר את מה שסברנו מלכתחילה והורה על שחרורם. לאחר עיכוב ביצוע של 24 שעות הצטרפה גם היחידה החוקרת והחליטה להימנע מהגשת ערר וטוב שכך".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן