צהוב מסכם שבוע דביק של אהבה

0
276
צהוב נתניה און ליין נתניה רכילות
מסכמים שבוע של רכילות - צהוב של נתניה און ליין, נתניה

מה המצב מאוהבים ומאוהבות שלנו? אין ספק שזה היה שבוע דביק וקיטשי במיוחד (מותר לומר גם כבד כלכלית, נכון?) עבור כולנו. יום המשפחה, ולנטיין דיי ושאר ירקות… אי-אפשר פשוט לרכז את כל הפגנת האהבה הזו ליום אחד?

יאללה, מתחילים. בראשון האחרון השיקה קסטרו את קולקציית אביב 2016 בצ'וגת אופנה על מסלול ענק ברוחב של 12 מטרים, עליו צעדו הפרזנטורים והדוגמנים.

וזה מעניין, אבל לא כמו רשימת הסלבריק'ה שהתייצבו כמו שעון שוויצרי. וברשימה החלקית: רותם סלע ואריאל רוטר, נציגות נתניה אנה ארונוב וטיטי אינהו, פיטר רוט, שלום מיכאלשווילי, לירון רביבו, יעל גולדמן, מיה דגן, לירון ויצמן, לאה שנירר, ג'ני צ'רווני והבעל רוני מאנה, ליאת אשורי, הפרזנטורית בדימוס של קסטרו סנדי בר.

ולא רק הם התייצבו והפגינו פוזות למצלמה, אלא גם הודא נקש שכיכבה על מסלול התצוגה, רון אלוף, לירן כהנר, דר זזובססקי, סיוון קליין ובעלה זיו קורן, טום באום, ג'קי אזולאי, ימית סול, מור סילבר שירלי בוגנים, רונית יודקביץ יחד עם הבן, יוליה פלוטקין ועוד רבים וטובים. גם גברת צהוב הגיעה, בשיא הסטייל… טוב, כמעט.

מקס סארטיב, מנכ"ל טמבור ומסתבר שגם ג'ודוקא חובב בעצמו, אירח השבוע את הג'ודוקא והמדליסט האולימפי אריק זאבי, בכנס לקוחות של החברה. היה מעניין.

זה קרה במהלך שבוע שעבר. מנחם אילוז, יו"ר התאחדות הסוחרים בנתניה, נפגש עם אמיר אייל, בעליה של חברת אינפינטי ואחד הפאנליסטים הקבועים בתכנית "לילה כלכלי". קבלו עוד פרט פיקנטי והכי נתנייתי שיש: שאמיר אייל, הוא בנו של דוד איל, היו"ר המיתולוגי של התאחדות הסוחרים בימיה הטובים. אמיר, אגב, צפוי להשתתף באירוע ההקמה הרשמי של ההתאחדות שיתקיים ממש בקרוב.

בנות מעגל נשים נתניה והסביבה, לזכרה של הילה בכר, ציינו במוצ"ש האחרון את הולנטיינס באירוע התרמה נוצץ למען נוער בסיכון באולמי תל-יה שבתל יצחק.

מעל 700 אורחים נהנו ממזנון עשיר, בר חופשי, הופעה של להקת הקאברים קאמפנה, ישי לוי שסחף והדיג'יי ערן ברנע שהקפיץ. יו"רית המעגל, קרן דורון, אנא סכמי לצהוב של נתניה און ליין: "היה מוש-לם! תודה לצוות המקום, למפיקי הערב מיכל ומושיקו, דורון מוטורס, פלייטיקה ואלוף המזרונים שתרמו ביד רחבה ולכל מי שהגיע לחגוג עמנו בערב מטורף".

והנה כמה שלקחו את הולנטיין ברצינות… בשבוע שעבר סיפרנו לכם שיוסי חדד השיק את הבייבי החדשה שלו, סוף-סוף, מספרה במרכז העיר. השבוע נספר לכם שהנ"ל הציע נישואין לבחירת ליבו בשנים האחרונות, מור גברעם. מזל-טוב כפול ומכופל.

אליו מצטרף גם יקיר המדור, כונן וצלם מד"א, אסף ברזינגר, שכרע ברך ושלף טבעת לבת זוגתו שחר שוקרון שאמרה איי דו, כמובן. שיהיה בשעה טובה. בצהוב כבר מכינים את הצ'קים לקראת החתונה!

קצת מזל-טובים. ברכות לתאומים המתוקשרים, אביב ואדיב גניש, שסימנו וי על 28 שנים יפות לחייהם. ברכות גם ליועץ הנדל"ן אלון אבנרי (משרד התיווך נקסט הום) שגדל בשנה. מזל טוב לאיש ולסצנה, מאור לב, שחגג השבוע יום-הולדת נחמדת בשלל לוקיישנים מדליקים. אחרון ובהחלט חביב הוא אור מרקוביץ' היקר מפאב השמרוק, שחגג יום-הולדת מהסרטים. נשיקות לכולכם…

מועדון הזהב היוקרתי של רימקס ישראל ערך בשבוע שעבר כנס הוקרה על הישגים יוצאי דופן לסוכנים ולמנהלים המצטיינים ברבעון האחרון של 2015. הנתנייתיים שלנו כיכבו, כמובן… ביניהם שי רובין, מיכאל שטרית, אורלי בוקובזה, יואב זיו, חיים מכלוף, תיקי קופפרשטיך, מוטי אילוז, אוריה ישראל, ברק דבש ושאלתי גיירו.

עד כאן סיכום השבוע שלנו. יאללה ביי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן