קארין אבוטבול שוחררה למעצר בית

0
261
צילום פוטוליה

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, קבע בהחלטתו, כי קארין אבוטבול, אשתו של אסי אבוטבול, תשוחרר למעצר בית לאחר שלא נוספו נגדה ראיות מפלילות נוספות. השופט מזרחי קבע, כי "ניתן לומר, כי החשד הסביר בעניינה של החשוד, לא התחזק, נותר בעינו". עוד קבע השופט: "העובדה, כי החשודה ביצעה שיחות ועידה, יתכן רלוונטיות, לבעלה העצור, אינה מלמדת, בראיות, על מודעות לתוכנן".
מכיוון שפעולות החקירה אותן איפשר השופט לא נשאו פרי ונוספו ראיות המחלישות את החשדות נגדה, הורה השופט מזרחי לשחרר את קארין למעצר בית מלא לשישה ימים.

לבית המשפט הוגשה הצהרת תובע בתיק בו נחשד אסי אבוטבול במעורבות ברצח משה הדס. על בסיס הצהרת התובע הוארך מעצרו עד ליום שישי הקרוב. בתיק שבו חשוד אבוטבול במעורבות ברצח עו"ד יורם חכם הוארך מעצרו עד ליום שני הקרוב.

פרקליטו של החשוד, עו"ד מנשה סלטון, טען בדיון על הארכת מעצרו, כי "החשוד עצמו לא חולק על זה, שהוא לא היה מרוצה מהטיפול של עו"ד חכם ובגלל זה גם פיטר אותו, והוא אמר שהוא שילם לו את הכסף, אני לא מרוצה, הוא לא עונה לי לטלפון, בין זה ובין שיחות של סנגור ללקוח בחוסר תפקוד ועד פגיעה המרחק הוא גדול. צריך בשלב הזה, שאנחנו בהארכת מעצר שלישית שתהיה ראיה שהאדם הזה אמר בצורה ישירה או עקיפה או עשה מהלך לפגוע בעו"ד חכם. לא יכול להיות שמשמיעים לו שיחות שהוא מדבר עם איציק גפן, ששמו של עו"ד חכם לא מוזכר, בזמן הזה הוא עשה שיחות רבות, הוא יודע שהוא מואזן לשיחות האלה בכל התקופה, הן אחרי והן היום, אבל בשלב הזה צריכה להיות התקדמות של ראיה שיש קשר בין החשוד הזה לעו"ד חכם. מעטפת הבנו שיש, אבל אני סבור היום שצריך להציג בפני בית המשפט ראיה שתחזיק מים".

אבוטבול עצמו טען בבית המשפט, כי "בעניין של עו"ד זה אות קיין, זה כמו שיגאל אמיר רצח את ראש הממשלה. גם המשטרה שלי אכלה אותה, גם אשתי נעצרה. היחיד שנפגע מזה זה אני, אני שילמתי את כל הכסף. יש יותר אנשים שיש להם יותר מניע ממני, הם מאשימים אותי בדבר שלא יעשה, משהו חמור ביותר, ובאיש חוק. זה מוגזם, אין להם גבולות, הם מעלילים עלילות, הם תופסים אנשים, מעמידים אותם בתנאים קשים. אין לי יד ורגל בזה. דבר שני, אני שפוט כבר ל-18 שנה יושב שמונה וחצי שנים, אני תוך כדי גם עצור עד תום ההליכים, אני מבקש את התנאים שלי בחזרה".

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, לא התייחס בהחלטתו לבקשתו של אבוטבול והורה כאמור על הארכת מעצרו. בהחלטתו קבע, כי יש לאפשר לחשוד לקבל ציוד קיום בסיסי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן