קונצרט בצהוב: מכבי נתניה ניצחה 4:0 את פתח תקווה

0
218
דיא סבע מכבי נתניה / נתניה און ליין
דיא סבע צילום ניר אנשר

על פתיחת עונה כזו אף אחד במכבי נתניה לא העז לחלום, הקבוצה המקומית אירחה את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה- 6 בליגת העל. חניכיו של סלובודאן דראפיץ' הציגו גם היום משחק התקפה מצוין שבמחצית הראשונה לא בא לידי ביטוי בצורת שערים. המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת, זה התחיל כבר בדקה 48 שלוש דקות לשריקה שפתחה את חלקו השני של המשחק, קייטה שלח את הכדור לערן לוי שבעט בגאון לדייא סבע שגלגל לרשת והעלה את נתניה על לוח התוצאות. בדקה 72 ואחרי שהיה אחראי לבישול של הגול הראשון, היה זה ערן לוי שכבש לזכות הצהובים. טעות של דנינו הובילה למצב מצוין עבור הקפטן שעבר את פירס וכבש בסטייל את השני של נתניה.
מכבי פתח תקווה המשיכה להתפרק ובדקה 81 זכו הצהובים בבעיטת עונשין מ11 מטרים אחרי שקייטה הוכשל ברחבה,האחרון ביקש מסבע לבעוט אך הקשר לא הסכים ולקח על עצמו את הבעיטה שהסתיימה עמוק ברשת, 3:0 מוחץ.
אקורד הסיום היה שייך ללא אחר מאשר דייא סבע, שחתם את תוצאת המשחק עם שער אדיר עמוק בתוספת הזמן, דקה 93 עם בעיטה מחוץ לרחבה שנעצרה ברשת של גיגי ובשלושער ענק של מלך שערי הליגה.
הניצחון של נתניה הערב מיקם אותה במקום השני בטבלת הליגה אחרי הפועל חיפה וזאת לאחר שבית"ר ירושלים איבדה את הפסגה שספגה 3:2 במשחק מול בני סכנין.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן