קו ניקוז קרס ופתיחת חניוני רכבת ספיר מתעכבת

0
534
תחנת רכבת ספיר. צילום חזי ויסוקי

בחודש נובמבר האחרון נפתחה תחנת הרכבת ספיר בנתניה. תחנת הרכבת המשמשת את באי דרום נתניה ואזור התעשיה פולג, נפתחה חרף התנגדות עיריית נתניה, זאת לאחר שבעיריית טענו, כי חניוני הרכבת אינם שמישים עדיין וכי יש לסיים את הכשרתם טרם פתיחת התחנה.

בעיריית נתניה טענו, כי למרות התנגדותם הורה משרד התחבורה להקדים את פתיחת התחנה. תחנת הרכבת נפתחה וקווי תחבורה ציבורית תוגברו אליה. השבוע נודע למערכת נתניה און ליין, כי פתיחת החניונים שוב מתעכבת, הפעם בעקבות קריסת קו ניקוז, דבר שיעלה כסף וזמן רב.

חזי ויסוקי, פעיל חברתי, היפנה שאלות קשות לעיריית נתניה. בין השאר שאל כיצד קורס קו ניקוז שעלות תיקונו תגיע לכשישה מיליון שקלים. לדבריו, אם זה היה קורה בחברת הייטק, מישהו היה הולך הביתה.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "אכן בעת פתיחת התחנה על ידי משרד התחבורה, לא איפשרה המשטרה לפתוח את החניון לרכב פרטי מטעמי בטיחות והדבר התאפשר רק לאחר הקמת הרמזורים ברחוב יד חרוצים. בימים אלו יוצאת העירייה לביצוע פרויקט נרחב שיכלול את שדרוגו של רחוב יד חרוצים לרבות קו ניקוז חדש, עבודות תאורה, מדרכות וכן רמזורים. יצוין כי קו הניקוז הקיים הינו כבן 30 שנה, כאשר החלפתו הינה חלק מתקציב הפרויקט. במסגרת העבודות – מתוכנן לקום גם מגרש חניה בצידו הדרומי של הרחוב ויוקם מסוף קצה לתחבורה ציבורית, צפונית לחניון הדרומי. עם סיום העבודות, שיארכו כחצי שנה – ניתן יהיה להגיע בכלי רכב פרטיים למתחם התחנה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן