רומן בבית מלון הוליד תביעת מזונות

4
171
עו"ד דפנה זיס. צילום ריקי זהבי

ישראלית, נשואה, מארה"ב הגישה תביעת אבהות ומזונות נגד חייל משוחרר, לטענתה מהרומן נולדו להם תאומים

חייל משוחרר (22) תושב האזור גילה לאחרונה, כי יתכן והוא אביהם של תאומים, אותם ילדים ישראלית תושבת ארה"ב, המבוגרת ממנו ב-15 שנים.

הצעיר והאישה ניהלו רומן קצר ולוהט בן שבוע ימים במלון באילת, בו היו כל אחד לחוד בחופשה. האישה הגיעה לאילת במסגרת חופשת מולדת, לאחר העדרות ארוכה מישראל ואילו הצעיר בילה את חופשת השחרור שלו באילת.
לטענתו, סיפרה לו האישה, כי היא משתמשת באמצעי מניעה וכי היא נשואה בעושר (אך לא באושר) לגבר בארה"ב. פרקליטתו של הצעיר, עו"ד דפנה זיס, מסרה, כי הצעיר לא תיאר לעצמו שדווקא חופשת השחרור שלו מהצבא, תהווה עבורו רק מעבר לתקופת שעבוד ארוכה בהרבה.

עוד מסרה עו"ד זיס, כי "הדין הישראלי מטיל על הגבר חובת מזונות לילדיו, בלי קשר לרצונו בהבאת הילדים לעולם, ועל כן, אם יתברר בוודאות שצמד התאומים הם בניו הביולוגים, הוא עתיד לעמוד בפני תשלומים בני אלפי שקלים בחודש, שאיו ידו משגת ואשר יקברו אותו ודאי תחת הר של חובות, לשנים ארוכות".

עו"ד זיס התייחס לסוגיית גניבת זרע ומסרה, כי "גם כאשר מוכח שמדובר ב"גניבת זרע", דהיינו, כאשר מוכח בעליל שהילדים הובאו לעולם בלא ידיעת אביהם ואף בניגוד גמור לרצונו, האב "בעל כורחו" מחוייב במזונות הילדים. במצבים כאלה נוהגים חלק מבתי המשפט בישראל להטיל על "האב בעל כורחו" תשלומי מזונות הנמוכים מסף המינימום המקובל, אך לא לפטור אותו כליל מחובת המזונות".

בתוך כך עלתה סוגיית היות האישה נשואה והחשש מממזרות. "בתי המשפט בישראל נוהגים לאסור את עריכת בדיקת האהבות מחשש ממזרות. בשל כך סביר שבית המשפט ידחה על הסף את תביעת המזונות שהוגשה נגד הצעיר", סיכמה למערכת נתניה און ליין – ksn עו"ד זיס.

4 תגובות

  1. סיפור סיפור… בסוף יהיה לו כיף… כשיתבגר הוא לא יתחרט… כדאי לו לשלם ולהיות בקשר…….(אחרי בדיקת אבהות)

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן