הקשר הנתנייתי של ריקי (מרטין) ועוד…

0
530
רכילות נתניה
הרכילות הכי חמה בפרובינציה בנתניה.

אהלן חברה, איזה כיף לדעת שאתם איתנו. הביצה המקומית והנוצצת שלנו רעשה וגעשה מכמות האירועים שפקדה אותה, שלא תבינו לא נכון, אנחנו לא מתלוננים, יאללה מתחילים…

ונפתח בביקורו של הזמר הכי הורס שיש, ריקי מרטין, שרגע לפני שעלה על הבמה, אירח לשיחה קצרה ומסתבר שדי בלעדית את גברת צהוב, טוהר חלפון, לשיחה כיפית בספרדית – לראיון בלעדי לנתניה און ליין.

וכן, יש לו חברים מנתניה ובפעם הבאה שיגיע לביקור פרטי, כוכב העל הבינלאומי מתכוון לקפוץ לביקור כשטוהר חלפון פלאס האושיה המקומית רינת דרנג תשמשנה כשגרירות של רצון טוב. בכל זאת, הגיע הזמן שריקי מרטין יכיר את קפה שטמפפר.

ונחזור לפרובינציה. את המדור בחרנו לפתוח השבוע עם שמחתם של חזי גוגמן ובת זוגו אביבית, שנשבעו אמונים בסוף השבוע האחרון והפכו באופן רשמי לבעל ואישה.

עוד זוג פוטוגני במיוחד ששינה סטטוס בפייסבוק בסוף השבוע האחרון, הם אלדר ביטון וזוגתו לימור שנישאו להם קבל עם וים אורחים. מי שמשכו את מרבית תשומת הלב הם שלושת המלווים המסוקסים שבחר החתן, בן מנופלה, אבירן סאמוי ויוני פרץ.

אירוע נוסף שנרשם השבוע בביצה המקומית, הוא זה שהתקיים באולמי הכרם בנתניה – שם חגגו הבעלים של צהרוני דרך ארץ בנתניה, לימור וירון דוד, בר מצווה לבנם ליהב יחד עם בני משפחה וכמובן העובדים. ובינינו, אין כמו משפחה אחת גדולה.

אפרופו משפחה, זה הזמן לסמס מזל טוב גדול במיוחד לסוכן הנדל"ן לבית R.E.G ליעד פוגל ורעייתו ענת, שזכו בסוף השבוע לביקור החסידה ולשינו הסטטוס: מעתה הם אבא ואמא לפעוטה מקסימה. טפו טפו ובלי ע' הרע…

ים של ימי הולדת נרשמו בפרובינציה המקומית. כך, למשל, ביום שני השבוע, הייתה זו הזמרת והמוזיקאית, חגית זוארץ, שרשמה לעצמה – בין אולפן הקלטות לחזרה – יומולדת חביבה והמון גלאם וזוהר עם חיוך ענקי!

ואילו המחנכת בהווה והעיתונאית בעבר, יקירת המדור בכל הזמנים, מורן לסט, לא הסתירה את התרגשותה כשחגגה עם אריאל מיכאל, בנה בכורה, זה שרק אתמול חיתלה, את יום הולדתו ה-18.

ממש חם ולוהט היה גם לאושיה המקומית, רוד איטון, שרגע לפני שהוא הופך לאבא טרי ציין 29 שנות קיום יחד עם אשתו אלין והחברים הטובים אור זייצ'יק, מתן ברדה, ברק כחלון, ליאור יוסף, אור ג'נח ועוד ועוד.

גם אשת הסטודיו, סיוון חסן, חגגה השבוע יום הולדת סולידי בחיק המשפחה שהיא מלווה בבעל, אושרי, ויורש העצר עמית. בינינו, מי צריך יותר? הבאות ברשימה הם סוכני הנדל"ן רונית דרז'י ואורי דיגמי שהוסיפו עוד שנת קיום לפרוטוקול וחגגו כל אחד עם אנשיו את יום ההולדת.

אם כבר הזכרנו נדל"ן, אז לא נוכל לפסוח על כנס גורמי הנדל"ן הגדול של מובילי מרחב השרון, שכלל לא מעט אושיות מקומיות. וברשימה החלקית: כוכביR.E.G בניצוחם של יוסף סחלי, אייל גילאם, דניאל להב, לי מסוורי ורונית בוקרה.

אי אפשר לחתום את השבוע מבלי לדווח על הנעשה בשדה התעופה בן גוריון בכל הקשור לסלבריטאים המקומיים.

אז ככה, השבוע היה זה תורם של אורי דבש ואיתי גואטה להחתים דרכון בקוסטה בראווה הספרדית יחד עם בנות הזוג ליאן כהן ויאנה לבובסקי. מי שעשה הפסקה מסן פרנסיסקו וקפץ לביקור מולדת הוא הסלב המקומי נדב כהן, שאחרי שסימן וי על שלב הנשיקות והחיבוקים עם המשפחה לקח את חבריו הטובים אלינה הדיגר, טל קא ואטר פסח להימרח בבוץ של ים המלח ולצלם כמה סלפי על הדרך.

זה קרה במוצאי שבת. האזימוט: סטייג' בר. האוקייז'ן: הצעת נישואין בהפתעה. מעל 70 חברים וחברות, בני משפחה התייצבו בסטייג' לערב קריוקי – בו הפתיע טל ספדאל ומול האורחים הנרגשים כרע ברך והציע נישואין לבחירת ליבו קלריס אוחיון. וברשימת החוגגים החלקית: נופר מישייב, מושית חסן, שמעון אוחיון, אליקו חדד, אביאור אושרי, אלדר ביטון, רלי וויקי מסיקה, ליאת פריז, חן גרשנוביץ, איריס פלח, מאי שרוני, לינדה בריגה וכו'… וכו'…

ולאתגר היהלום: אם תתקלו ברחוב באוטו הורוד-שחור של יועצת הנדל"ן מקסין מרקס, אל תשכחו להצטלם לידו, להעלות לפייסבוק ולתייג את מקסין מרקס. הסיבה: בערב ראש השנה תתבצע הגרלה בשידור חי בין כל מי שיצטלם לצד הרכב – בו הפרס הוא יהלום מושלם ויקר ערך מבית רוברט מרקס. אז תכינו מצלמות בניידים ו… קדימה רוץ…

יאללה ביי

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן