פרשת רצח יורם חכם: שוחררה עורכת הדין שנחקרה

0
190
להב 433

המשטרה שחררה בבוקר יום שישי, מיוזמתה, את עורכת הדין שנחקרה, ואשר הכחישה כל מעורבות או נגיעה לפרשת רצח עו"ד יורם חכם. עורכת הדין נחקרה בידי חוקרה להב 433 במהלך השבוע, וביום חמישי הובאה להארכת מעצר. בניגוד לבקשת המשטרה להאריך מעצרה בשישה ימים, הסכים בית המשפט להאריך מעצר עורכת הדין עד ליום שישי (היום). בבוקר יום שישי, כאמור, החליטה המשטרה ביוזמתה לשחרר את עורכת הדין לביתה. על הפרשה הוטלו מגבלות רבות – ובכלל זה – איסור פרסום שמה של עורכת הדין וכל פרט מזהה.

בתוך כך הוארך פעם נוספת מעצרו של אסי אבוטבול, החשוד במעורבות בפרשת רצח עו"ד יורם חכם ובמעורבות לכאורה בהיעלמותו של העבריין משה הדס. בדיון על הארכת מעצרו ובתגובה להקלטות בין המדובב לאסי אבוטבול, מסר פרקליטו, עו"ד אבי כהן, כי "אנו טוענים שהדברים שמסר החשוד לאותו מדובב הם דברי התרברבות בעלמא. העובדה שלא מצאו את שרידי גופתו של משה הדס תומכת בטענה שלנו, כי זה אותו מקור, אותן הקלטות ועובדה שלא מצאו, לאותו מקום שהפנה המדובב".

עו"ד כהן ציין, כי "הבעיה שאנו חוששים שמנסים ללחוץ עליו בדרך לא דרך, בתנאי מעצר מאד לא ראויים, אם זה במעצר המיותר לחלוטין של רעייתו, שכבר הייתה עצורה בזמנו לפני שנים ושחררו אותה. אם זה ההחזקה שלו ב"חללית" בבית הסוהר על מנת לשבור את רוחו וללחוץ עליו. גם כך מצבו הנפשי לא טוב".

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עמית מיכלס, נענה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של אבוטבול ב-15 ימים. בהחלטתו קבע, כי "בנסיבות הללו, אני סבור שיש לאפשר ליחידה החוקרת פרק זמן משמעותי לצורך קידום החקירה, שהינה חקירה רגישה ומורכבת, חרף הראיות המצויות כבר בשלב זה בידי היחידה החוקרת".

השבוע הותר לפרסום, כי בין המעצרים שביצעה המשטרה בפרשת עו"ד יורם חכם, נעצרה גם תושבת כפר סבא, סייעת לגננת בת 63, בחשד לסיוע לרצח עו"ד חכם. החשודה הכחישה את החשדות המיוחסים לה. השופט מיכלס האריך את מעצרה עד לתאריך ה-13 ביוני.

בניגוד לסייעת שחררה המשטרה עצור נוסף בפרשה – נחשון גוב, אשר נעצר לאחר שגם שמו נקשר גם הפעם לפרשת רצח עו"ד חכם. גוב היה עצור בפרשה זו בעבר, אולם גם אז שוחרר. גוב עצמו הכחיש קשר לפרשה.

חוקרי המשטרה עדיין מחפשים אחר גופתו של משה הדס. לפני מספר שבועות החלו חפירות באזור שלולית החורף בנתניה, ככל הנראה בעקבות מידע שמסר המדובב למשטרה, לאחר שדיבר עם אסי אבוטבול. אולם, כאמור, עד עתה לא נמצאו שרידי גופתו של הדס.

לכתבות נוספות בפרשת רצח עו"ד יורם חכם והיעלמותו של העבריין משה הדס:

יולי 2015: הוארך מעצר אסי אבוטבול

מאי 2017: אסי אבוטבול חשוד במעורבות ברצח עו"ד חכם

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן