שבוע ימי תרבות בנתניה

0
94
לסביהונסט. צילום לואיז גרין. עיצוב שמלות כלה שיר קולטון

ימי תרבות 2017, מיזם התרבות והאמנות של מפעל הפיס, בשיתוף פורום מוסדות תרבות ואמנות – יוצא לדרך, זו השנה החמישית ברציפות. החל מיום חמישי יתקיימו מופעי רחוב ללא תשלום וכן הצגות תיאטרון

לצד המופעים שיתקיימו על במות בכל הארץ, ימי תרבות יוצאים גם לרחוב. מגוון של מופעי מחול, מוסיקה, אופרה ותיאטרון רחוב ישולבו בשווקים ובריכוזי קהל בכל הארץ. לאירועים אלה – הכניסה חופשית. האירועים מגוונים בתחומיהם, פונים לכלל האוכלוסייה וכוללים גם מופעים לילדים, אירועים ייעודיים לציבור הערבי ולציבור החרדי.

בנתניה יתקיימו במסגרת המיזם פרויקט ARTישוּק – בו יתקיימו מופעים בשווקים ובחוצות העיר, בהם – מוסיקה אלקטרונית, מוסיקת עולם, דאנטרי, בלוז, אופרה, פואטרי סלאם, תיאטרון רחוב ועוד. בנוסף יתקיים בנתניה מופעי "רוקדים ברחובות" – במופעים יקחו חלק כוריאוגרפים מובילים. האירועים בנתניה יהיו פתוחים לקהל ללא עלות.

כמו כן יופיעו פרחי ירושלים בניגונים ופיוטים של תשובה. אמן אורח הפייטן והזמר ליאור אלמליח. התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד תופיע בנתניה בהשתתפו הזמרים זהבה בן ובנימין בוזגלו. שני מופעי תיאטרון יועלו בנתניה במסגרת שבוע ימי התרבות – הורים איומים של תיאטרון באר שבע והצגת התיאטרון לסביהונסט. במחיר של עד 20 שקלים להצגה.

יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין, מסר, כי "מטרת מיזם "ימי תרבות" היא להנגיש את התרבות הישראלית לציבור בכל רחבי הארץ, תוך שימת דגש על יישובי פריפריה גיאוגרפית וחברתית. מפעל הפיס משקיע מדי שנה בקידום התרבות והאמנות בישראל, מתוך הבנה שהתרבות היא הבסיס הזהותי הלאומי והאישי וטעם החיים. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות ממופעי תרבות ואמנות במחיר של עד 20 שקלים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן