שוחרר החשוד במעורבות בתאונת פגע וברח

0
106
זירת התאונה. צילום תיעוד מבצעי מד"א

בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר למעצר בית את איש העסקים, החשוד במעורבות בתאונת פגע וברח שאירעה ביום שישי בשעות הערב בכביש החוף סמוך לגשר השלום בנתניה. בתאונה נהרגה אישה בת 87, אשר על פי החשד נפגעה על ידי מספר רכבים.

התאונה אירעה ביום שישי בשעות הערב. סמוך לשעה 20:50 התקבלה במשטרה ובתחנת מד"א בנתניה הודעה על גופת אישה בכביש החוף סמוך לגשר השלום בנתניה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את האישה ללא רוח חיים ועם פגיעה רב מערכתית בגופה.

במשטרה נפתחה חקירה, כאשר בתחילה, על פי ההערכות נפגעה האישה, נגר רוסטמיאן בת 87, מנתניה, על ידי מספר כלי רכב שנסעו מכיוון צפון לדרום. זמן קצר לאחר מכן ביקשה המשטרה את עזרת הציבור באיתור עדי ראיה לתאונה. במוצאי שבת הודיעה המשטרה, כי בתום מלאכת איסוף ממצאים בידי חוקרי תאונות דרכים ממרחב שרון, אותר ונעצר נהג בן 50, בחשד למעורבות בתאונה.

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד ביומיים וביום שלישי השבוע הובא הנהג שוב להארכת מעצר. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים. נציג המשטרה, אישר, כי בידי המשטרה סרטון שתיעד את התאונה. בדיון על הארכת המעצר מסר, כי בסרטון רואים רכב שפוגע עם דופן ימין בסטיה. רואים את הרכב הזה נעצר בהמשך, שוהה שם במשך 5 דקות במרחק של כ-150 מטר.

עוד טען נציג המשטרה, כי מדובר בהפקרה: "מדובר בנהג שעבר גם חזרה במסלול הנגדי במקום התאונה, שלכאורה הכביש עדיין סגור. אנחנו מדברים על מצב שהחשוד עובר במקום במסלול הנגדי בחזרה מתל אביב ועדיין לא עוצר במקום".

פרקליטו של הנהג, עו"ד ג'קי סגרון, ביקש לשחרר את הנהג בתנאים מגבילים.

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, נחום שטרנליכט נענה לבקשת פרקליטו של הנהג, עו"ד ג'קי סגרון ושחרר את החשוד בתנאים מגבילים. השופט קבע בהחלטתו, כי "החשדות הינם למעשים חמורים ביותר. המדובר בחשוד בגרימת מוות ברשלנות והפקרת קורבן בזירת התאונה. יתכן ועולה מסוכנות ממעשים אלו, אך סבורני כי מסוכנות זו, כאשר החשוד איננו בעל עבר פלילי, ניתנת לצמצום רב ביותר באמצעות חלופת מעצר מתאימה".

השופט שטרנליכט שחרר את הנהג בערבות למעצר בית לילי למשך חמישה ימים. כמו כן אסר עליו לנהוג במשך זמן זה.

מייצג עו"ד ג'קי סגרון
מייצג עו"ד ג'קי סגרון

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן