שכונת דורה: פח אשפה אחד ל-11 בנייני מגורים

0
389
אשפה שכונת דורה נתניה
אשפה ברח' ירמיהו. צילום אדי גניש

ברחוב ירמיהו, בשכונת דורה בנתניה, נאלצים עשרות דיירים המתגוררים ב-11 בניינים להסתפק בפח אשפה אחד טמון באדמה, לשם הם משליכים את האשפה הביתית.

בפנייתם למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, סיפרו הדיירים, כי כל דיירי הבניינים הללו משליכים את האשפה לפח הזה, כיוון שאין להם פחים לכל בניין, אלא פח אחד מרכזי. עוד לטענתם עיריית נתניה לא אוספת את האשפה בתדירות מספקת ולכן האשפה נערמת ברחוב.

אדי גניש, דייר המתגורר באחד הבניינים, סיפר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי העובדים אוספים את האשפה רק מהפח ואינם אוספים את שקיות האשפה הרבות הזרוקות מחוץ לפח. כתוצאה מכך האשפה מתגוללת ברחוב ומהווה מפגע תברואתי, זבובים, תולעים וריחות נוראיים העולים מהמקום.

גניש הוסיף, כי פנה מספר פעמים למוקד העירוני בבקשה שיטפלו במפגע, יגבירו את תדירות איסוף האשפה או שיוסיפו פחים, אולם לדבריו, דבר לא נעשה.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "מדובר בפח טמון קרקע המתפנה 4 פעמים בשבוע, כאשר עם יעלה הצורך נתגבר בביצוע פינויים נוספים. ללא קשר, מבדיקה שערכנו נמצא כי חלק מהתושבים משליכים את הפסולת מחוץ לפח, שלרוב אינו מלא. הפיקוח העירוני יערוך סיורים שוטפים במקום".

אשפה נערמת ברחוב ירמיהו. צילם אדי גניש
אשפה נערמת ברחוב ירמיהו. צילם אדי גניש

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן