שלום כיתה א'

0
473
בתי הספר שז"ר ונתן אלתרמן, צילומים רן אליהו

נתניה פתחה ביום חמישי השבוע את שנת הלימודים תשע"ז, ללא תקלות מיוחדות, עם 377 גני ילדים, 53 בתי ספר יסודיים ו-27 בתי ספר על יסודיים. 45,185 תלמידים החלו את שנת הלימודים בנתניה, מתוכם 10,868 ילדי גנים, 19,939 תלמידי בתי ספר יסודיים ו-14,378 תלמידי חטיבות ביניים ותיכוניים.

על פי נתוני מנהל החינוך העירוני 3,373 ילדים עלו לכיתה א'. על פי משרד החינוך נבנו בנתניה 27 כיתות חדשות בבתי הספר השוני, במטרה לתת מענה לרפורמת "הכיתות הקטנות", לפיה סך התלמידים בכיתות הנמוכות לא יעלה על 34. כלל זה נשמר בבתי הספר בעיר, למעט בבית ספר "הלל צור, שם נפתחו שתי כיתות א' עם 40 תלמידים בכל כיתה.

פרסום נתון זה בתקשורת האלקטרונית ובכלל זה באתר נתניה און ליין, עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות, בין השאר לאחר שהתברר, כי במטרה לתת מענה לביקוש הרב לבית הספר, הנחשב לאחד המובילים באזור השרון, נמשכה ההרשמה – באישור מיוחד ממשרד החינוך. מעיריית נתניה נמסר, כי העומס החריג צפוי להימשך עד שבית הספר יעבור למבנה החדש והמרווח.

מינוי מנהלי בתי ספר

תשעה מנהלי בתי ספר מונו השנה – דינה רמות (שז"ר), יעל פז (הרצוג), ברכה דעבול (מורשת זבולון), שמעון לוי (אורות רש"י) שרית כהן (ישורון), חגי קרקו (טשרניחובסקי), רוני גבאי (שרת) וזיו טונגדר (ילן שטקליס).

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן