שמלה שחורה – כל אחת חייבת כזאת

0
245
שמלה שחורה lola time נתניה
שמלה שחורה בעיצוב מקורי ועבודת יד מבית Lola Time - נתניה

לא תמיד בא לנו על ג'ינס וחולצה או על חצאית. הצורך הזה לעמוד מול המראה ולקוות שהחולצה תתאים לחצאית או לג'ינס, לנעל שגם תהיה נוחה וגם מזמינה או סתם לתיק, עשויה ליצור בבקרים מסוימים ולחילופין בשעות הלילה בדרך לאירוע, הרבה מאוד כאבי ראש (וגם ערימות של בגדים אותם אנו מוציאות מארון הבגדים ומשליכות על המיטה)…

אז נכון, אני בעד להשקיע קצת יותר מחשבה וגם תכנון בשאלה הרת הגורל: מה הכי נכון שתלבשי בהתאם למצב הרוח האישי ובהתאם למקום אליו את מתכננת ללכת. וברור, שרק קצת חשיבה ומשחק נכון עם פריטים יהפכו את המראה למיוחד יותר, מחמיא יותר וכמובן עם סטייל אישי. ובכל זאת, לא תמיד ולא בכל יום יש לנו את הכוח את הזמן לתכנן.

בשביל מצבים מסוג זה אין ספק, ששמלה שחורה היא הפתרון המושלם. לא כל-כך משנה באיזו נעל תבחרי ועם איזה תיק תחליטי ללכת, במרבית המקרים שמלה שחורה תיראה עלייך מעולה.

בין אם ללכת לעבודה עם נעלי בובה, או בילוי של אחר צהריים עם חברות בבית קפה בכפכף מאוורר ונוח. גם לדייט בערב וכמובן אירוע רשמי יותר או פחות עם נעל עקב אלגנטית. שמלה שחורה חוסכת המון כאבי ראש.

אישית, אני ממליצה על יותר משמלה שחורה אחת בארון. גם בגלל שזה מקל על המבחר ועל הגיוון וגם בגלל שייתכן שדווקא השמלה שהכי מתחשק לך נמצאת בכביסה.

 אם את מחפשת לעצמך שמלה שחורה לארון, רצוי שהשמלה תענה על כמה כמה צרכים ביחד. בעניין האורך, רצוי שהשמלה השחורה לא תהיה קצרה מדי (לא הרבה מעל הברך) וגם לא ארוכה מדי (שמלת מקסי מגבילה מאוד). אני מאמינה בשיטת האצבע. כשאת מודדת את השמלה תבדקי שהשמלה מגיע לשתי אצבעות מעל הברך. נשים דתיות מומלץ למדוד עד שתי אצבעות מתחת לברך. עברנו את שלב האורך וכעת לשלב בחירת הבד. נכון, שלכל אחת ואחת הבד המועדף עליה, אולם, שמלות המשלבות עור או שיפון מגבילות מאוד את השימוש בשמלה (לרוב ליציאה בערב, ובכל זאת אנחנו מדינה חמה יחסית). אני ממליצה על בד משי או כותנה – כך השמלה תוכל לשמש אותך ובכיף גם בבקרים, בעבודה או לבילוי של אחר הצהריים (במקרים מסוימים גם לבילוי ערב או אירוע).

חשוב מאוד, לטעמי, שהסילואט יחמיא מאוד לגזרת הגוף שלך ומבנה השמלה יבליט את האזור בגוף שאת יותר אוהבת ויטשטש את האזור שאת אוהבת פחות.

אחת השמלות שמצאו חן בעיני ואותה ניתן לראות בתצלום המצורף, היא שמלה שחורה בגזרת סילואט קלאסית. השמלה הזו עשויה מבד כותנה (100%).בד שהוא נעים מאוד ומאוורר את העור. המשחק עם הכפתורים בשמלה זו עושים את העבודה, שכן הם מחטבים מאוד את הגוף ומושכים את העיניים הצידה. שיטה די מוכחת להבליט את הנתונים שאוהבים ולטשטש את הנתונים שפחות אוהבים.

השמלה עוצבה על-ידי מעצב בשם גדי, שאותו הכרתי בעקבות שיתוף פעולה עימו. חוץ מהשמלה תוכלו למצוא אצלו המון בגדים ייחודים בעיצוב מדליק ובעיקר שונה. לחנות קוראים Lola Time, ובה תמצאו עיצובים מקוריים בעבודת יד. החנות עצמה ממוקמת באחד המיקומים האהובים עליי ביותר בעיר נתניה: רחוב שטמפפר 4. מדובר במבנה השייך לעיריית נתניה, שהקצתה באמצעות "הגג", מינהלת מרכז העיר והעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, חנויות המשמשות לאמני אופנה צעירים בתחילת דרכם, המציגים אופנה מקורית פרי יצירתם בשלל סגנונות.

אישית, אני ממליצה לכן לקפוץ ולבקר בחנות, על הדרך לפרגן לחנויות ולבוטיקי האופנה העצמאיים בעיר וכמובן למעצבים שהם משלנו – מנתניה.  מוזמנים גם לבקר בדף הפייס של החנות, המתמחה בעיצוב מקורי בעבודת יד: Lola Time

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן